Logo

På jakt etter ny hjemmekinoforsterker

Skriv et svar
25.03.2007 20.37.22 #16 av 17
Postet av: petre2006
"asvaberg" skrev:Gratulerer! Et godt valg.

Så da er du og Petter medlemmer av den eksklusive OnkyoClub :)


Heh, noen kan få sagt det :-) Jeg var H/K lojal til det lengste, men... Jaja, uansett grattis med ny Onkyo, den er håret hvassere enn min 604, du har gjort et fornuftig valg.

Petter
Det blir aldri lydtett nok... OG -- ALT i en boks, hiv ut resten!
Filmbasen min : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Petter%20U
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.03.2007 22.38.03 #17 av 17
Postet av: LeGranDuc
Da var Onkyoen på plass i hylla si.
Tok litt tid å sette den opp, da jeg ikke fikk med meg alt i manualen.
Hadde problemer med å få bilde fra PS3 (Med HDMI kabel). Når jeg fikk til det var det jo ikke lyd, stressa lenge rundt i diverse menyer før jeg kom på at PS3'en sendte lyden ut en annen plass.
Så var det PC. (også HDMI) Her fikk jeg bare lyd, måtte igjen inn i menyer og leke. (gikk litt lettere) På PC'en var jo selvfølgelig innstillingene til skjermene forsvunnet. (skal formatere snart) Så jeg måtte knote med det i nesten 1 time før alt var på plass.
DVD ble koblet til med S-video kabel og optisk kabel. Her måtte jeg frem på receiveren og trykke på en knapp.
Ellers har jeg ikke satt meg inn i lydformater og slikt, men det ser og hørest veldig lovendes ut. Har kun 3 høyttalere nå, så det blir ikke den helt store surroundlyden.
Har jo Logitech Harmony 885 universal fjernkontroll som jeg har vært veldig fornøyd med, men den slo seg vrang når jeg skulle lære inn noen av knappene som manglet.
Måtte begynne forfra 3 ganger før jeg fikk det til, nå må jeg bare legge til aktiviteter. Det er det som tar tid. Har ikke fått den helt til når jeg skal skifte til HDMI på plasmaen, så har tidligere lagd et slags manuelt program. "Trykk multimedia, vent 2200ms, multimedia, vent 2200ms, multimedia" Det vil funke dårlig nå hvis jeg skal gå fra feks DVD til PS3 eller PC.
Å på toppen av det hele fjusker PC'en også... Har jo ikke fått spilt Motorstorm på 2 dager.
Alt i alt er jeg fornøyd så langt. Bortsett fra den orginale fjernkontrollen. Den kjennes skikkelig billig ut. Biltema sine kjennes mer solide ut, meen den skal ikke brukes alikevel.

Elgiganten var kjappe på levering. De fikk sendt den på Tirsdag, så fikk jeg SMS av posten på Onsdag som sa at den ville bli levert på døren mellom 17 og 21. Betalte 6.448,- med levering på døren.
Påsken er reddet.

(Ja, jeg vet at denne teksten ikke henger isammen i det hele tatt.)
Trying is the first step towards failing!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar