Logo

PVR?

Skriv et svar
15.03.2008 23.11.46 #1 av 1
Postet av: Troasb
Jeg måtte skaffe meg parabol (Canal Digital) for en tid tilbake, da min nye flatskjerm ikke taklet de dårlige signalene til det gamle lokale fellesanlegget her. Bildene ble jo bra de, men skuffelsen ble jo stor når det viste seg at jeg var låst til en kanal av gangen og ikke lenger kunne ta opp noe og se på noe annet. Dette har irritert meg grenseløst, men nå har det jo kommet PVR bokser med harddisk og to tunere. Men selv om man her skal kunne ta opp fra en kanal og se på en annen samtidig, så kan man jo ikke overføre opptakene til DVD eller en ekstern harddisk såvidt jeg forstår. Da blir også noe av vitsen borte for meg.

Spørsmålet er om man kan koble en harddiskopptager til Canal Digitals PVR og på den måten kan ta vare på opptak?

Eller er det kanskje like greit å gå for Canal Digitals flerromsløsning, for da får man jo muligheten til å ta opp ett sted mens man ser på et annet sted?

Det var mye greiere før når alt kom i en ledning og man kunne ta opp på så mange kanaler som man hadde videoer og harddiskopptakere til!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar