Logo

PS3 og PV70

Skriv et svar
24.10.2007 22.00.40 #1 av 3
Postet av: Stone-
Er på trappene nå til å kjøpe meg ny tv, og jeg har pekt meg ut en Panasonic 42" PV70. Tv'n kommer mest til å bli brukt til TV og film, men vurderer å kjøpe meg PS3 i samme slengen. Er det noen som vet hvordan bildet blir fra en PS3 på PV70? Er det så stor forskjell på bildekvaliteten på denne tv'n kontra en med fullHD på spill fra PS3, at man burde vurdere en annen tv?
Litt tap regner jeg med, så det kan jeg leve med... Noen som har erfaringer med PV70 og PS3 ???
| Pioneer VSX-1016 | Yamaha NS-777, NS-444 og NS-333 | Teac DV-3000 | Sony CDP-CX335 |
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.11.2007 09.19.57 #2 av 3
Mange her på forumet som har denne tvén. Denne skal fungere utmerket som bildekilde til PS3. Denne har et meget godt kontrastnivå og bildet virker ganske skarpt iforhold til oppløsningen, dette skyldtes den gode bildebehandlingen.

(PS: Jeg personlig har ikke prøvd PV-70 sammen med PS3, men har hørt mange posetive tilbakemeldinger)

Står mer om dette på den offisielle tråden

Test
http://www.lydogbilde.no/index.php?cat= ... id=3480&p=

Lykke til :wink:
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.11.2007 12.56.27 #3 av 3
Postet av: Msport
Jeg har PV60 med PS3. Er meget godt fornøyd. Spiller ikke så mye og har heller ikke noen stor erfaring med spill - men er meget fornøyd med komboen. Det jeg koser meg mest med over PS3 er Blu-Ray - funker knall selv med oppløsning på "kun" 1024x768.

Mange tråder om det på forskjellige fora og her inne om det - se deg ikke blind på oppløsning. Bildebehandlingen er det viktigste!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar