Torja
Meget Kunnskapsrik
E-post
Nettside
Ser ut til at det er noe skepsis rundt PS3....
http://pub.tv2.no/nettavisen/spillmagas ... 557240.ece
Det er vist spekulasjonene fra David Walker i eHomeUpgrade som lager usikerhet i forhold til at konsollen kan bli for dyr og at blu-ray gjør at det blir lav overføringshastighet og lange pauser i spillene? I tillegg skal det være vanskeligere å utvikle spill for PS3.
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Det er ikke tvil om at det blir spennende å se hvordan dette går.
Jeg tror at det som kommer til å avgjøre hvem som vinner denne kampen er mulighetene for online spilling og her ser det ut som XBOX 360 kommer til å gi de beste mulighetene.
Jeg mener iallfall mulighetene til å spille mot andre personer gjør spillingen ekstra gøy.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Pioneeren
Aktiv
E-post
Høres ut som sure oppstøt fra en med aksjer i M SOFT spør du meg ?
Torja
Meget Kunnskapsrik
E-post
Nettside
David Walker virker seriøs og uavhengig som jurnalist...
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Marius305
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
Jeg tipper på at Microsoft kommer til å komme med en ny konsoll om litt, og 360'in vil ikke være på markedet.. Fordi Microsoft vil slå PS3!
Jeg mener dette er litt dumt...
roolf
Aktiv
E-post
Jeg mener derimot at all konkurranse på konsollmarkedet vil komme oss til gode. Det er denne konkurransen som gjør at produsentene kappes om å lage den beste konsollen. Jeg tror f eks ikke det ville blitt jobbet så hardt med onlinebiten til PS3 dersom det ikke hadde vært for xboxens livetjeneste. Sony vet at de må matche denne for å henge med, og de gjør sikkert sitt ytterste for å få det til. Resultatet av denne "krigen" er at vi spillere får bedre og billigere maskiner og tjenester.