Logo

PS 3 SOM DVD SPILLER

Skriv et svar
25.09.2007 15.17.38 #1 av 4
Postet av: fox75
Er PS3 en fullverdig god DVD spiller når det kommer til bluray, bilde, lyd og hele pakka?? Eller skal man vente å kjøpe en rein bluray spiller seinere??
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.09.2007 15.48.09 #2 av 4
Er flere innlegg om dette her.
Men kan si dette, Denne fungerer meget bra som BD spiller, du må en del opp i pris for å matche den (foreløpig). En av forddelene er at den kan oppdateres med nye funskjoner. Har også fått mye skryt på kvalitet av vanlig dvd avspilling, støtter også oppskalering til 1080P.

Ulempene er ikke så mange, men støynivået er ett av de

Det begynner å komme en del gode Blu-ray spillere nå, men de billigste støtter foreløpig ikke de nye lydformatene og mangler nettverkskontakt til software oppdatering
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.09.2007 22.02.11 #3 av 4
Postet av: antiloop
Ble til at jeg solgte min Denon 3910 etter at jeg fikk PS3 i hus.. Den fungerer med andre ord godt som en dvd avspiller.. :D
Trondheim: Byen hvor de peneste damene bor


http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/antiloop
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.09.2007 23.54.15 #4 av 4
Postet av: kjelle
ps3 matcher dvd spillere under 2000kr i kvalitet,men sliter mot dyrere spillere..jeg har testet den mot denon 2910 og toshiba hd-e1. den slår toshibaen,men blir knust av denonen :( . men fortvil ikke..den er mer enn god nåkk for visning av godt bilde opp til størrelser på 50" . jeg kan vere enig med actionchicken at den støyer litt...men pytt pytt..hva kan man forvente av en konsoll?
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar