Logo

Prosjektor til Xbox 360 - Filmer og pc tilkobling?

Skriv et svar
28.11.2005 13.22.24 #1 av 10
Postet av: core
Hei, skal kjøpe inn en prosjektor hovedsaklig til xbox 360 spilling og film titting.

Jeg har satt av 15 000,- til prosjektor men er usikker på hva jeg skal velge. Prosjektoren skal være HD ready slik at jeg kan spille med HD.

Hvordan er det med innganger og ledninger på xboxen, samt prosjektoren?
Skal ha den dyreste typen med alt ekstra utstyret.

Hvordan er det med dvi/hdmi? Og hvordan funker det?

Håper på hjelp/svar.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.11.2005 15.02.53 #2 av 10
Postet av: kWern
Premium Edition kommer med komponentkabel, med 2 analoge RCA kontakter, og utgang for optisk digitalkabel . Det selges også VGA-kabel, med samme lydkontakter. Tror VGA gir best bilde. HDMI er kun rykter, noen mener det kommer på nyåret.

Mange bra projektorer i den prisklassen du nevner. De fleste DLP-projektorene med HD-oppløsnng ligger riktignok noe over denne prisen, men det er nylig kommet et lite knippe nye LCD-projektorer med god kontrast og bra bilde. Les mer på forumet her, så finner du sikkert mer info. Jeg er for lat til å finne det for deg akkurat nå. :twisted:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.11.2005 12.37.54 #3 av 10
Postet av: core
takker for svar.
Jeg ser at flere har valgt ae700 til sin hjemmekino. Hvordan er denne prosjektoren til dette bruket?

Dette blir den første prosjektoren, og jeg vet ikke hvor mye jeg skal orke og bruke på den.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.11.2005 20.00.24 #4 av 10
Postet av: kWern
Jeg kan forhåpentlig svare deg på det fredag førstkommende... :D

(sjekk stuekinoen min, jeg har PTA-700E
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.11.2005 21.18.54 #5 av 10
Postet av: core
Gleder meg til og få svar ;) Pen stuekino.
Skal selv møte tidlig opp på elkjøp på fredag for å skaffe meg xboxen(hvis ikke jeg får godsnakka litt med ei, og får lagt av 2 stk til meg + nfs:mw)

Project Gotham Racing 3 har jeg liggende her på siden av meg ;)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.12.2005 11.55.53 #6 av 10
Postet av: core
Som nr 1 i køen er jeg nå blitt en stolt eier av xbox 360 ;)
Elkjøp hadde forresten ikke fått inn noen spill eller ekstra utstyr(uten om 4 trådløse kontroller)..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.12.2005 12.49.36 #7 av 10
Postet av: kWern
Jeg har en pen liten hvit pappeske ventende i bilen....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.12.2005 23.30.30 #8 av 10
Postet av: core
"kWern" skrev:Jeg har en pen liten hvit pappeske ventende i bilen....


Hvordan var det og spille på prosjektoren? :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.12.2005 11.10.00 #9 av 10
Postet av: kWern
..... -Det var GØY!

Fikk bare spilt bittelitt på lørdag formiddag. Da var det strengt tatt litt for lyst, selv med gardinene trukket for, så det ble ikke optimalt. Prøvde Perfect Dark Zero. Det var ganske artig, men jeg tror faktisk bilspill er det som egner seg best til så stort format (noe jeg ikke har ennå).
Fikk meg Call of Duty 2 også, men har ikke testet dette på stort format ennå. Kanskje ikveld?

Som jeg har nevnt i en tidligere tråd, så var ikke DVD-avspillingen noe særlig, men skal se om det ikke er noe som kan fikses (håper på det, for det var skuffende).
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.12.2005 21.16.57 #10 av 10
Postet av: core
"kWern" skrev:..... -Det var GØY!

Fikk bare spilt bittelitt på lørdag formiddag. Da var det strengt tatt litt for lyst, selv med gardinene trukket for, så det ble ikke optimalt. Prøvde Perfect Dark Zero. Det var ganske artig, men jeg tror faktisk bilspill er det som egner seg best til så stort format (noe jeg ikke har ennå).
Fikk meg Call of Duty 2 også, men har ikke testet dette på stort format ennå. Kanskje ikveld?

Som jeg har nevnt i en tidligere tråd, så var ikke DVD-avspillingen noe særlig, men skal se om det ikke er noe som kan fikses (håper på det, for det var skuffende).


da gleder jeg meg til gotham racing 3 ;D
prosjektoren er på vei ;)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar