Logo

Problemer med Yamaha RX-V1400

Skriv et svar
15.09.2004 08.36.48 #1 av 4
Postet av: Kjell Fjell
Da jeg koblet opp surround anlegget virket alt bra, i 30 sek, og da kuttet suben ut. har en aktiv sub så bruker pre out utgangen. resten av høtalerene fungerte greit. Prøvde så å kjøre YPAO programmet noen ganger til for å få den til å fungere igjen, men siste gangenlåste alt seg. ingen høytalere gir lyd fra seg, og displayet indikerer at ingen høytalere er koblet til. "OPTIMIZER" lyser også i displayet, så jeg kommer ikke inn i set menu igjen. alt utstyret er nytt. bruker Quadral 160 aktiv sub til 7500,-

er det en reset knapp eller lignende på recieveren som gjør at jeg kan gjenopprette fabrikk innstilingene og prøve derfra?? og hvordan får jeg brukt banan plugger på forsterkeren??
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.09.2004 15.57.53 #2 av 4
Postet av: Aladdin
Regner med at du har prøvd å slå av forsterkeren og koble den løs fra strømnettet.

Koble den løs fra alle høyttalerne for å være sikker på at ikke noe er kortsluttet.

Hvis du fortsatt ikke kommer inn i menyen etter dette så tror jeg det er en feil på forsterkeren.

For å bruke bananplugger på denne så fjerner du bare toppen på terminalene.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.09.2004 08.22.21 #3 av 4
Postet av: klp
Här kan du hitta instruktioner för hur du gör "Reset" på din RX-V1400
http://www.yamaha.com/yec/customer/remote.htm

Här finns också "extended IR codes and RS232 protocols".

Ladda ner "Yamaha Customer Installation Handbook", där många extra funktioner beskrivs. :D
// Patrik
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.10.2004 17.20.27 #4 av 4
Postet av: nutts
Fungerte " Reset " muligheten ?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar