Logo

Problemer med min Scansonic 32" LCDtv

Skriv et svar
16.01.2009 22.25.15 #1 av 2
Postet av: jensern
Hei!
jeg har et problem med min relativt nye scansonic tv-skjerm. Jeg vet den ikke er av de aller beste, men var rimelig så kjøpte den for ca et år siden. Uansett så er problemet det at jeg så på tv i går og skrudde den av som normalt. Men når jeg skulle skru den på i dag formiddag så vil den ikke skru seg på. Den røde lille lampen foran på skjermen som lyser rødt når den er av og grønt når den er på begynner å blinke rødt når jeg prøver å skru den på. Etter at jeg har prøvd å skru den på blinker den konstant rødt helt til jeg drar ut strømledningen. Jeg har sjekket i manualen som følger med tven og der står det ingenting om dette problemet.
Er det noen her som kanskje har en anelse om hva dette kan være? Er det en sikring i tven som kanskje kan ha gått eller noe lignende? Utenom dette har den funket helt fint så lenge jeg har hatt den.

Hilsen Jens
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.01.2009 09.46.45 #2 av 2
Postet av: Zleepyme
Det høres ut som en sak for et serviceverksted. Ville tatt kontakt med stedet du kjøpte tven, og fått den til et verksted snarest.
Mvh ZM=)
Front:Dali Mentor 8, Senter:Dali Ikon Vokal2MkII, Side: Dali Fazon Mikro, Bak: Dali Ikon5MK2, Subwoofer: Dali Ikon Sub MK1
Denon Avr3313, Effekt: 2x Nadc275,Blu-Ray: Denon BDP-1713, Tv: Samsung UE55F8005
http://min.hjemmekino.no/Zleepyme/562#/0
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar