Logo

prisliste Panasonic TH-42PV70: Best på hjemmekino.no

Skriv et svar
21.06.2007 06.40.10 #31 av 48
Postet av: Kim René
"Buckwee" skrev:Eg bestilte px`en på lefdal sin side i går, det gjekk fint. mottar tven 27/6.
Etter eg leste her, så ringte eg inn for å sjekke. Fekk beskjed om at tven kom inn på hovedlager den 26/6 og eg skulle kunne hente den i Stavanger 27/6. Så eg har vertfall ikkje hatt noe problem med levering :D

Som monitor sa, så er du nok en av de heldige som fikk et av de få produktene som de hadde igjen. Ellers må jeg si at det monitor sier faktisk virker ganske logisk. Skjer mye bak lukkede dører ;) Til slutt får vi vel bare minne deg om at skjermen MÅ fraktes stående (aka stor bil ;))

Edit: Netshop har gått opp i pris, men jeg får ikke logget inn, så noen andre får fikse det. Er det ikke samme brukernavn/passord som her på forumet? :S
Edit2: Kunne ikke ha é, men kun e. Det som gjorde utslaget :wink:
42PV70, QLN 604mkII, 602mkII, 601mkII. Velodyne CHT-10. Pioneer LX-51.
Infocus SP4800 =/
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.06.2007 10.01.35 #32 av 48
Postet av: monitor
"Buckwee" skrev:Eg bestilte px`en på lefdal sin side i går, det gjekk fint. mottar tven 27/6.
Etter eg leste her, så ringte eg inn for å sjekke. Fekk beskjed om at tven kom inn på hovedlager den 26/6 og eg skulle kunne hente den i Stavanger 27/6. Så eg har vertfall ikkje hatt noe problem med levering :D

Det er bra at du fikk tak i den til en meget god pris! Var det takket være info lagt inn her denne linken du slo til eller kom du over tilbudet på annet vis? :P
21.06.2007 12.03.44 #33 av 48
Postet av: Vegard S.
Går fremdeles an å bestille PX70'en for 9995 på Lefdal, bare ikke med lenken postet her. Går fint å trykke seg inn på tilbudet deres på hovedsiden og legge i kurv. Betaling og bekreftelse gikk i alle fall i orden for meg i dag i 13-tida.
21.06.2007 13.14.07 #34 av 48
Postet av: Buckwee
Eg skulle ut å kjøpe pv`en i butikk for 13000, da eg nett sjekket forumet ein gang til. Etter å ha lest hva som stod om Px`en var ikkje valget vanskelig! Så takk til alle som legger til priser her inne på forumet! :P
21.06.2007 16.07.43 #35 av 48
"Vegard S." skrev:Går fremdeles an å bestille PX70'en for 9995 på Lefdal, bare ikke med lenken postet her. Går fint å trykke seg inn på tilbudet deres på hovedsiden og legge i kurv. Betaling og bekreftelse gikk i alle fall i orden for meg i dag i 13-tida.

OK! Da er det altså Elkjøp/Lefdal selv som prøver å vanskeliggjøre det for oss å holde prisene oppdaterte!! Da oppførdrer jeg alle å oppdatere LENKEN til disse to butikker! Det er viktig for dem å ikke synligjøre priser på vår prisliste! For oss er det viktig at vi kan sammenligne alle butikker på vår prisliste. Da får Elkjøp og Lefdal noe å gjøre!! :twisted:
21.06.2007 16.10.25 #36 av 48
"Buckwee" skrev:Eg skulle ut å kjøpe pv`en i butikk for 13000, da eg nett sjekket forumet ein gang til. Etter å ha lest hva som stod om Px`en var ikkje valget vanskelig! Så takk til alle som legger til priser her inne på forumet! :P

Bra!! Hva er bedre enn å høre på andre brukere på et forum som dette (hvor man dessuten har lov å ha en MENING i motsetning til forumet til Han Du Vet) :lol:
23.06.2007 12.39.53 #37 av 48
Postet av: Picko
Er det trolig at Elkjøp kommer til å sette ned prisen på 42PX70 til 10k? - De eier jo tross alt Lefdal.
25.06.2007 23.27.36 #38 av 48
"Picko" skrev:Er det trolig at Elkjøp kommer til å sette ned prisen på 42PX70 til 10k? - De eier jo tross alt Lefdal.

Dette var ikke så lett å svare på: På noen produkter så har de ulik pris, på noen samme pris, på noen "kampanjepris" på samme tidspunkt, til ulik/lik pris.

Så her er alle alternativer mulige. Jeg ser at Lefdal har en annen fraktpolicy på produkter under en bestemmt vekt (da betaler man ingenting for frakt)

Selvom Lefdal og Elkjøp er eid av Dixons, så har de ikke lov å samarbeide om prissetting. Om de gjør det er en annen sak... Utfra hva jeg har sett hittil, så samarbeider de ganske sikkert, men prøver samtidig å holde seg innenfor loven.

Jeg tror at den prisen Lefdal nå har på dette produktet ikke vil bli slått med det første, så vil du ha den så bør du slå til.

Bor du i et område som de ikke betjener, så kan det hende at de betjener nobokommunen. JEG kan ikke bestille det, men jeg kan få sendt det til nabokommunen!!! :roll:
28.06.2007 19.46.46 #39 av 48
Postet av: xuax
vet også om folk som fikk bestilt fra elkjøp sin side. Antaglig bare lite på lager
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!

"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
29.06.2007 15.37.27 #40 av 48
Postet av: Picko
"monitor" skrev:
"Picko" skrev:Er det trolig at Elkjøp kommer til å sette ned prisen på 42PX70 til 10k? - De eier jo tross alt Lefdal.

Dette var ikke så lett å svare på: På noen produkter så har de ulik pris, på noen samme pris, på noen "kampanjepris" på samme tidspunkt, til ulik/lik pris.

Selvom Lefdal og Elkjøp er eid av Dixons, så har de ikke lov å samarbeide om prissetting. Om de gjør det er en annen sak... Utfra hva jeg har sett hittil, så samarbeider de ganske sikkert, men prøver samtidig å holde seg innenfor loven.

I stedet for at Elkjøp satte ned prisen til 10k, så satte begge prisen opp til 11.495 :/
30.06.2007 13.24.41 #41 av 48
Postet av: pujari
lefdal har satt ned igjen til 9995,- men elkjøp har 11495,-

irriterer meg grønn at jeg ikke får bestilt da jeg bor i Molde og vi ikke har lefdal.
04.07.2007 22.28.36 #42 av 48
"pujari" skrev:lefdal har satt ned igjen til 9995,- men elkjøp har 11495,-

irriterer meg grønn at jeg ikke får bestilt da jeg bor i Molde og vi ikke har lefdal.

Kontakt Lefdal og spør hva de kan få til. :mrgreen:
11.07.2007 15.16.16 #43 av 48
Postet av: Zleepyme
Jeg sier bare JEEEZES!!! Får noen av dere ideheletatt kjøpt noenting, eller sitter dere kun på nettet for å vente til varen går ut på dato slik at den blir enda billigere? Venter sikkert til melka er blitt sur også, slik at dere får den gratis???
:evil:

Både Elkjøp og Lefdal har annonsegarantier på varer som annonseres både på nett og i butikker rundt omkring i landet...
Mvh ZM=)
Front:Dali Mentor 8, Senter:Dali Ikon Vokal2MkII, Side: Dali Fazon Mikro, Bak: Dali Ikon5MK2, Subwoofer: Dali Ikon Sub MK1
Denon Avr3313, Effekt: 2x Nadc275,Blu-Ray: Denon BDP-1713, Tv: Samsung UE55F8005
http://min.hjemmekino.no/Zleepyme/562#/0
11.07.2007 15.52.42 #44 av 48
Postet av: casiraghi
Jeg forstår problemstillingen fint.... er ikke alle som lett hoster opp 12 000,-
en 1000-lapp er fort et veggfeste,forsikring osv.

Forresten er PX70 gått opp 1500,- på ca 1 uke....
12.07.2007 15.07.32 #45 av 48
Postet av: Tarzan76
Så vidt jeg kan se pr 12.07.07 så er det nettdata som ligger inn med lavest pris på TH-42PV70 på 11.690 inkl.mva nå!

http://www.nettdata.no/catalog/product_ ... ts_id=1696

Jeg snakket med Lefdal og Elkjøp i dag og butikk-prisen på denne modellen ligger på ca 13.000.
Elkjøp har et par modeller igjen på Carl Berner og i Sandvika, men disse kan ikke kjøpes på nett til nett-prisen de oppererer med!!!

Hvis det er noe som har bedre priser setter jeg pris på tilbakemelding.
Tarzan
Skriv et svar