bam87
Aktiv
Innlegg: 56
Registrert: 20.01.2005
E-post
Den 03.04 i år ble 2 filmer sendt ut til meg fra play.com, men varene kom ikke. Etter 2 uker sendte jeg "klage" og fikk automatisk sendt de 2 filmene på nytt, og da var de i postkassa mi 4 dager senere. Men i dag, på dagen èn måned etter de 2 første ble sendt uten å komme frem, dukket de opp i postkassa mi av en eller annen grunn. Betyr det da at jeg må betale for alle de 4 filmene jeg nå har mottatt selv om det er 2 stk av hver film? På play.com på mine "previous orders" står det at 2 av filmene er "posted on 20.04.2006", mens det står "not received on 19.04.2006" på de 2 andre. Forvirra her.....hehe...noen som vet om jeg har betalt for alle 4 eller ikke?
"Queen Elizabeth is a man! Prince Charles is a pervert! Winston Churchill was full of shit! Shakespeare's French!"
An American Werewolf In London
Min DVD-samling:
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/bam87
arntos
Moderator & Hjemmekinoekspert
Innlegg: 1309
Registrert: 26.02.2004
Bosted: trondheim
E-post
Nettside
hva med å sjekke kontoen?
Draugen
Aktiv
Innlegg: 27
Registrert: 26.07.2005
Bosted: Kongsvinger
E-post
Du har betalt for to og fått fire, med mindre du sender tilbake to av dem som du gentlig skal gjøre (men de finner ikke ut det). Dette har skjedd meg også, flere ganger.
Njål
Hjemmekinoekspert
Innlegg: 48
Registrert: 28.12.2004
E-post
Du har selvfølgelig ikke betalt to ganger, og skal ikke heller.
Som rederlig, ærlig kunde sender du en mail der du informerer om at de opprinnelige forsendelsene har dukket opp, og du nå har fått dobbelt opp, opplyser samtidig om Postens fraktsatser for til Jersey (gjerne med link til Postens portosider), og påpeker at:
1. Det ikke er du som skal betale for retur, og
2. Frakt fra Norge er DYRT, og at det neppe vil lønne seg for dem om du returnerer, og får refundert frakten.
Den vanlige løsningen er da at de ber deg beholde duplikatene, og du har verdens beste samvittighet (om det skulle være et poeng).