Logo

Plassering av Dvd spiller, spill konsoller osv??

Skriv et svar
23.08.2005 20.57.30 #1 av 6
Postet av: warius
Jeg driver for tiden å vipper litt fram og tilbake på om jeg skal kjøpe meg en tv eller projektor. I mitt tilfelle vil jeg koble til minst 4 enheter til projektoren (ikke samtidig selvfølgelig). Dvd spiller, Gamecube, PS2 og Xbox360. Hvordan løser man dette plasseringsmessig? Jeg skal jo henge projektoren i taket. Må jeg da også henge dvd spilleren og spillkonsollene i taket? Eller finnes det en praktisk løsning på dette problemet? :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.08.2005 21.15.05 #2 av 6
Postet av: Chucky72
Det er utviklet en løsning for dette, som har blitt brukt en stund nå: Ledninger :-)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.08.2005 21.16.32 #3 av 6
Postet av: arntos
Løsningen på det som ikke er et problem vil vel være å kjøpe lange nok kabler. Har du i tillegg en receiver med video inn og, berger du jo også med en lang kabel til projektoren.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.08.2005 19.54.34 #4 av 6
Postet av: warius
Så det finnes foreløpig ikke noen trødløs løsning på dette? Det blir jo vanvittig stygt med flere kabler langs taket og veggen. Er disse lange kablene dyre? Hvor mye må jeg f. eks betale for en komponent kabel på ca 8 m?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.08.2005 20.04.40 #5 av 6
Postet av: Bombadil
Her får du 10 m til cirka 600,- http://www.avshop.no/catalog/product_in ... cts_id=344

Det mange gjør for å skjule kabler som går opp til en prosjektor er såkalte kabelkanaler. Disse får man kjøpt fra clasohlson og fungere godt hvis man gjør en skikkelig jobb. Hvis du ser litt rundt finner du nok mange som har brukt disse.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.08.2005 22.59.15 #6 av 6
Postet av: warius
Takk:) Søren så mange småkostnader som dukker opp her og der når man skal kjøpe utstyr :(
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar