Logo

Plasma eller LCD?

Skriv et svar
16.10.2007 19.47.18 #16 av 21
Postet av: tjongs
Hei!

Har vært og sett på Panasonic TH-42PX70, og på en 700-modell. Synes egentlig ikke det "gjenskinnshemmende" glasset på 700 var noe særlig, greit med TVen på, men helt forjævlig med TVen avslått.

Uansett har jeg vært noen ganger og sett nå, og synes 42" blir bare mindre og mindre for hver gang jeg er og ser. Sikkert et velkjent "syndrom", hehe:)

Så også på 50Q96 fra Samsung, og må innrømme at jeg likte det jeg så der! Så akkurat nå ligger vel den TVen best an i grunnen....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.10.2007 20.37.14 #17 av 21
Postet av: orso
Samsungen er hakket dårligere enn Panasonic, det forteller alle tester. Men mange synes at Samsungen er mer imponerende i butikker. Det skyldes nok at Samsung er flink til å imponere med fabrikk instillingene i et lyst lokale. Panasonic er den beste skjermen av de to.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.10.2007 21.13.47 #18 av 21
Postet av: tjongs
Ok, vi satte inn farikkinnstillinger på både Samsung og Panasonic, og da virket Panasonicen rett og slett blass i forhold! Men som du sier, så kan det jo skyldes at fabrikkinnstillingene fra Samsung er bedre, men at Panasonicen er bedre når man får den korrekt innstilt!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.10.2007 21.31.31 #19 av 21
Postet av: AndreWerdenskrieg
"bomholt" skrev:Samsungen er hakket dårligere enn Panasonic, det forteller alle tester. Men mange synes at Samsungen er mer imponerende i butikker. Det skyldes nok at Samsung er flink til å imponere med fabrikk instillingene i et lyst lokale. Panasonic er den beste skjermen av de to.

Enig her. Og hvis ikke jeg tar feil er støyreduksjonen på Samsungen dårligere også. Panasonic TH50PV70 er en eminent 50" til en hyggelig pris. Ble best buy i bl.a Home Cinema Choice. Utrolig mye TV for pengene.
Krell | Marantz | XTZ | Swans | Mirage | Pioneer | ViaBlue
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.10.2007 19.32.15 #20 av 21
Postet av: tjongs
Hei igjen!
Da har jeg gått til innkjøp av en Panasonic TH-50PX70:)
Så da blir det spennende når jeg har fått fyrt den i gang, skal komme tilbake med hva jeg synes senere!

Takk for alle gode råd!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.10.2007 16.20.41 #21 av 21
Grattis med ny tv, skal nok passe dine behov ypperlig :wink:

Lykke til!
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar