Logo

Plasma

Skriv et svar
01.12.2006 20.48.16 #1 av 3
Postet av: HappyViking
Hei!

Det er masse nesten religiøse overbevisninger her inne om hva er best
plasma eller lcd.
Syne selv at Panasonic som får så mye ros er ikke spesielt bra på vanlige antenne signaler, andre har sikkert andre og sikkert sterke meninger.

Men hvorfor er det så lite fokus på for eks. energi forbruk. Her er plasma nok en versting, men hvem har fakta på det? Hvordan er det med de nye lcd skjermer, er de like ille? Er de nye plasma bedre?

:twisted:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.12.2006 15.55.08 #2 av 3
Postet av: matmal
Må nok være uenig med deg ja :lol: Antennesignaler vet jeg lite om, men jeg synes panasonic pv60 funger kjempebra på analoge signaler. MYE bedre enn forventet. Har også lest flere steder at pv 60 er en av dem som er best på analoge signaler.

her står det noe om energiforbruk: http://prylportalen.mkf.se/ArticlePages ... 79.dbp.asp
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.12.2006 19.41.49 #3 av 3
Postet av: HappyViking
"matmal" skrev:Må nok være uenig med deg ja :lol: Antennesignaler vet jeg lite om, men jeg synes panasonic pv60 funger kjempebra på analoge signaler. MYE bedre enn forventet. Har også lest flere steder at pv 60 er en av dem som er best på analoge signaler.

....


Takk for svaret og en god artikkel!! Så PV60 på Smart Club på en vegg med 20 tv. Ingen hadde et godt bilde men den var ikke den beste heller. Tvert om kanskje den overstyrte fargene litt mer enn de andre (klart innstilling) hadde litt uskarpe kanter med etterslepp.

Nå sammenligner den testen du sendte lenken til pv og en LG, men hvordan er det med Samsung sitt nytt panel med LED? Sikkert er det ikke noen store forskjeller heer men synes en har så mange standby apperater at det er fint å ta noe hensyn på det.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar