Ulven_
Aktiv
E-post
Nettside
Hei,
Er det noen som har noen erfaring med denne?
Ut fra spesfikasjonene så ser den bra ut, og holder sikkert mer enn nok til vanlig bruk. Men er litt nyskjerrig på om noen andre har erfaring med denne forsterkeren?
Har kjøpt den, så det er forsent å anbefale noe annet
Med vennlig hilsen
Freddy Ulvseth
Torja
Meget Kunnskapsrik
E-post
Nettside
Ingen erfaring med 515, men har eid 812. Svært fornøyd med den må jeg si. Pioneer har en kring lyd i hjemmekinoen som er veldig behagelig og fet. Om dette gjelder alle modellene, vet jeg jo ikke, men i diverse tester, kommer Pioneer receivere pent ut.
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Ulven_
Aktiv
E-post
Nettside
Oki, takk for svar..
Det blir i hvertfall spennende å prøve den ut.
Har bare noen små enkle spinkle høyttalere som spiller utrolig bra på den pioneer dvd/receiver/sorround spilleren jeg har i dag, men denne skal ut nå siden jeg har fått satt opp DVD opptakeren.
Tenker jeg kommer til å bruke de høyttalerne inntil videre..
Liker bedre komponenter enn alt-i-ett løsninger..
Tanken er senere å få tak i en Pioneer flatskjerm slik at jeg standardiserer på alt innen pioneer. Men det får bli enten etter jul eller om jeg vinner i tipping..
Med vennlig hilsen
Freddy Ulvseth
kid
Hjemmekinosjef
E-post
Hehe8) Pioneer er jo bra saker iallefall, er du fornøyd har du jo gjort et godt kjøp:wink:
Denon 3806, B&W 604 S3, B&W LCR 600, B&W 600 S3, TaraLabs, Supra, Panasonic PT-AE700
Ulven_
Aktiv
E-post
Nettside
Har ikke fått den nye enda.. men er fornøyd med den gamle... så jeg tror nok at den nye også vil bli bra..
Spørsmålet er om det snart må kjøpes inn litt nye høyttalere og slikt hjemme.. hmmm..
Med vennlig hilsen
Freddy Ulvseth
Runel
Moderator & Meget kunnskapsrik
E-post
Har selv prøvd VSXD515 litt og ble imponert! Dette kostet over 5k for under 1 år siden! Bra med trykk og god lydkvalitet på lettdrevne høytalere. Pioneer har utviklet lyden mye til det bedre de senere år. Hadde en 712 som var grei nok men "slank" i lyden.
De nye reciverne har betydlig bedre lyd enn de gamle. Har selv AX5ai og ser superfornøyd
PIONEER DVLX50, BDP51, SC-LX71, MONSTER, PS50A456, VELODYNE SMS1, PRESTIGE S10, VERITAS 5.1 OPPSETT.