Logo

Pioneer VSA-AX10Ai-S

Skriv et svar
19.09.2004 11.36.06 #1 av 6
Postet av: mornsann
Har lest litt om denne og finner den ganske interessant, men ser at den har en veiledende pris på 29 990,- her på siden. Hvor kommer denne fra og hvem her i Norge selger den billigst mulig? Sjekket i Sverige og der kom den på godt over 30 000,-
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.09.2004 11.40.47 #2 av 6
Postet av: Rune
Prisen var nok litt lav i databasen. Har justert den til 35k.

Er vel ikke så mange som selger denne, men jeg tipper de fleste vil kunne skaffe den. Tror nok det er prutningsmonn på denne hvis du ringer litt rundt.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.09.2004 05.21.32 #3 av 6
Postet av: torkelom
"mornsann" skrev:Har lest litt om denne og finner den ganske interessant, men ser at den har en veiledende pris på 29 990,- her på siden. Hvor kommer denne fra og hvem her i Norge selger den billigst mulig? Sjekket i Sverige og der kom den på godt over 30 000,-


Helt klart at du får dene billigst fra de store elektrokjedene som Expert og elkjøp.
Ikke ring rundt, men møt opp i butikken. Det er mye større sannsynlighet for at du får en bedre pris da.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.09.2004 06.17.50 #4 av 6
Postet av: mornsann
Har undersøkt litt og i Norge så har denne en veiledende utsalgspris på kr 45 000,-. En pris jeg selvfølgelig har prøvd å få så lav som mulig og etter en masse ringing frem og tilbake, litt oppmøte i butikker osv så har jeg klart å ende på en sluttpris som er kr 35 400,- på Elkjøp (det er utrolig hvor mye de faktisk har å gå på hvis du gir dem ett kompromiss).
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.09.2004 10.07.59 #5 av 6
Postet av: torkelom
"mornsann" skrev:Har undersøkt litt og i Norge så har denne en veiledende utsalgspris på kr 45 000,-. En pris jeg selvfølgelig har prøvd å få så lav som mulig og etter en masse ringing frem og tilbake, litt oppmøte i butikker osv så har jeg klart å ende på en sluttpris som er kr 35 400,- på Elkjøp (det er utrolig hvor mye de faktisk har å gå på hvis du gir dem ett kompromiss).


Det varrier veldig fra vare til vare, men den forsterkeren der har vel aldri kostet 45000,- i norge. Tror den i en periode kostet ca. 38000,-
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.10.2004 18.44.24 #6 av 6
Postet av: Jan E.
Om du kjenner noen som jobber i Forsvaret, eller er medlem av BMW klubben, kan du få den til 30798 + frakt.

Gå å se på http://www.kfor.no. De selger til alle. Med ansatte i Forsvaret og BMWccn medlemmer får gode priser.

PS! En må være logget inn for å se riktige priser.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar