Logo

Pioneer SC-LX71 kontra SC-LX81

Skriv et svar
22.01.2009 12.10.19 #1 av 5
Postet av: sterha
Når jeg ser på de tekniske spesifikasjonene på disse to så finner jeg svært små forskjeller. Største forskjell er vel 81 sine 190W mot 71 sine 180W.

Er det andre forskjeller?

Prisenforskjellene tatt i betraktning så virker det som 71 er et langt bedre kjøpe enn storebror.

Synspunkter?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.01.2009 12.54.11 #2 av 5
Postet av: moses
SC-LX81 har to HDMI utganger mot en på SC-LX71.

Ellers er det vel ikke store forskjellen bortsett fra watt og pris.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.01.2009 13.04.23 #3 av 5
Postet av: sterha
I hvilke sammenhenger vil det være aktuelt å ha mer enn en HDMI-utgang? Kan ikke se for meg at jeg kan få bruk for det, men mulig at jeg tenker for snevert her?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.01.2009 13.27.48 #4 av 5
Postet av: Msport
"sterha" skrev:I hvilke sammenhenger vil det være aktuelt å ha mer enn en HDMI-utgang? Kan ikke se for meg at jeg kan få bruk for det, men mulig at jeg tenker for snevert her?

Både projektor og tv kanskje? Projektor og en liten pc skjerm (til oppsett kanskje, ikke behøve å starte opp projektoren?)?
Pioneer PDP-5080XA # Onkyo TX-SR875 # Emotiva XPA-5
Panasonic DMP-BD60 # Logitech Squeezebox Duet # Project Debut III
B&W DM683 # B&W HTM61 # Focal Dôme x 4 # SVS! PB12-Plus
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.01.2009 14.20.07 #5 av 5
Postet av: sterha
"Msport" skrev:
"sterha" skrev:I hvilke sammenhenger vil det være aktuelt å ha mer enn en HDMI-utgang? Kan ikke se for meg at jeg kan få bruk for det, men mulig at jeg tenker for snevert her?

Både projektor og tv kanskje? Projektor og en liten pc skjerm (til oppsett kanskje, ikke behøve å starte opp projektoren?)?


Ok. For min del har jeg nok ikke behov for 2 HDMI utganger slik at det kan se ut som at LX71 er mye mer value for money for meg. Den er jo en god del rimeligere.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar