Logo

Pioneer PDP-435HDE-Dyr og dårlig plasma?

Skriv et svar
29.03.2005 21.15.13 #31 av 36
Postet av: Rune
Kompisen min med 435 bygde seg HTPC og sammenlignet med DV575 ble bildet en god del bedre. Han bruker Theatertek, men skal over på zoomplayer for enda bedre bilde. (guide kommer i løpet av våren)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.03.2005 06.29.19 #32 av 36
Postet av: orso
Er ikke enig at pioneeren er bare dårlig på sortnivået. Synes den generelt er dårlig sammenlignet med de nyeste modellene fra konkurrentene.
Bildet er kornete sammenlignet med Hitachi 5200 serien og f.eks Samsung sin nyeste plasma. Panasonic er også litt skarpere. Det er mulig innstillingene har vært dårlig i de butikkene jeg var vært innom, men det er jo litt rart at det skal være tilfellet i flere butikker. En av grunnene til at den har gjort det så bra i tester, er vel at de fleste testene var i fjor før konkurrentene kom med nye modeller. En annen årsak kan være at den er utrolig bra på HD materiale. Men utifra det jeg har sett(dvd og digital TV) er min konklusjon klar: Her betaler man for merke og ikke billedkvalitet.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.03.2005 06.48.20 #33 av 36
Postet av: sax
Litt Off Topic.

Lurer på hvem som finner på navnene på de forskjellige "teknologiene" når det gjelder PC?

http://eu.shuttle.com/en/DesktopDefault ... ead-10168/

ICE Heat-pipe?? haha

Skulle nesten tro disse folka konkurrerer mot overskrift forfatterne i Se & Hør.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.08.2005 12.10.30 #34 av 36
Postet av: Johnny
"wotg" skrev:Har du informasjon som underbygger det er jeg ALL EARS!


http://www.av-sales.co.uk/proddetail.ph ... 215&nav=16

Alltid kjekt a fa rett til slutt!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.11.2005 20.06.15 #35 av 36
Postet av: Knut
Kan godt hende svaret står her ett eller annet sted,

men hvordan er PDP 435 HDE på analoge antennesignaler?? Altså signaler fra vanlig antenne på taket?

Svigerfar vurderer å boikotte Canal Digital pga den drastiske prisøkningen på grunnpakken (hei fotball - not)
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.11.2005 20.17.55 #36 av 36
Postet av: orso
"Knut" skrev:Kan godt hende svaret står her ett eller annet sted,

men hvordan er PDP 435 HDE på analoge antennesignaler?? Altså signaler fra vanlig antenne på taket?

Svigerfar vurderer å boikotte Canal Digital pga den drastiske prisøkningen på grunnpakken (hei fotball - not)


Den er direkte dårlig på analoge antennesignaler. Mye støy i bildet. Snakket forøvrig med en selger på BMH for et par måneder siden. Han sa følgende: "Nå som vi ikke selger 435 lenger, kan jeg si at det var en dårlig skjerm."
436 er derimot langt bedre på analoge signaler. Den har støy den også, men det ikke plagsomt.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar