Logo

Pioneer høgtalarsett??

Skriv et svar
20.01.2004 23.02.51 #1 av 2
Postet av: Kaareir
Heisann,
Eg skal kjøpa meg eit sett med høgtalarar og vil gjerne ha tips frå nokre av hifi-entusiastane her inne

Først, eg har altså følgjande DVD-spelar og receiver: Pioneer DV-454-S + Pioneer VSX-C100-S. På Pioneer sine sider seier dei jo at høgtalarsystemet S-V40 er perfekt. Sjå link til S-V40 ...

http://www.pioneer.no/no/product_detail ... y_id=62-99

Eg har no sjansen til å få dette settet til kr 1650 og lurer altså på om eg bør gå for det, eller om det er andre høgtalarsett som er betre til omtrent same pris???
Når eg kikkar på system i samme prisklasse så ser det ut for meg at andre billege system slår S-V40 på effekt, men at min Hz på sub'en er mykje lågare på S-V40. Er det eit viktig argument for S-V40?

Til slutt må eg sjølvsagt poengtera at eg er ute etter eit ålreit høgtalarsett, og kjem ikkje til å spela veldig høgt .... men bittelitt trøkk kan det jo vera

Skal eg gå for desse???
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.01.2004 23.04.06 #2 av 2
Postet av: Anders
"Kaareir" skrev:Heisann,
Eg skal kjøpa meg eit sett med høgtalarar og vil gjerne ha tips frå nokre av hifi-entusiastane her inne


Kjøpte meg selv B&W DM LCR600 S3 senterhøyttaler og B&W DM602 S3 høyttaler spiller helt fantastisk" ikke helt overkommelig pris også:)
Gjør en sikker suksess, kjøp Bowers&Wilkins.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar