Logo

Pioneer DVR-920H-S - Rått

Skriv et svar
02.03.2005 13.36.39 #1 av 9
Postet av: morstra
Kjøpte akkuratt denne fra Sverige, har ikke hatt noe særlig bra DVD fra før (egentlig bare noe billig-brask), men handlet flaggskipet sammen med PDP 435 HDE (plasma fra Pioneer),, Bedre enn dette kan det da ikke bli, helt råe bilder med HDMI,,,, :lol:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.03.2005 19.38.00 #2 av 9
Postet av: rmartin
var det mye å spare ved kjøp fra sverige?
har selv sett på fyndbørsen. :)
frakt osv gjekk greit
. . Pioneer 508xd.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.03.2005 19.52.20 #3 av 9
Postet av: Rune
Gratulerer med RÅTT utstyr. Kan tenke meg at det blir noe helt annet å se film/TV.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.03.2005 20.15.00 #4 av 9
Postet av: Knut
"rmartin" skrev:var det mye å spare ved kjøp fra sverige?
har selv sett på fyndbørsen. :)
frakt osv gjekk greit


Han skrev i en annen tråd dette:

"Import fra Sverige

Hei, jeg kjøpte akkuratt Pioneer PDP 435 HDE samt Pioneer DVR 920H fra InWareHouse i Sverige, jeg bestilte og betalte fra norsk bank på tirsdag morgen, svensk pris med fratrekk av 20%, dem ringte fra Tollpost Globe i Oslo onsdag, Tollpost fakset papirer til meg på jobb, så betalte jeg norsk moms 25%, og varene ble levert på døren torsdag ettermiddag,,, Meget godt fornøyd med både Plasma og DVD, HDMI er overlegent,,,, InWareHouse i Sverige kan anbefales meget sterkt,, Sum a Sumarum så var besparelsen ca kr. 10.000,- sett i forhold til norske priser, samt at den svenske kursen er lav,, "


Skal huske dette nettstedet, dette virker jo lønnsomt!
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.03.2005 18.11.58 #5 av 9
Postet av: kongenavdrammen
Har akkurat bestillt dette til en bekjent av meg gjennom jobben. Da havnet det på 47000,- inkl mva for Plasman og 13750,- for DVD opptakeren med 250GB Hardisk! Tror det er en veldig grei pris!
Kunne få forrige Pioneer modell for 3000,- mindre!

Vanvittig bra Plasma!
AudioPro Cinema Master
"Kongenavdrammen"
Just a nickname
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.03.2005 19.10.49 #6 av 9
Postet av: Torja
Har dere sett denne linken?

http://www.dpnorge.no/user_ProdView.asp?pid=299

Kan det være sant at spilleren går under 11000,-??! :?:

8)
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.03.2005 19.56.31 #7 av 9
Postet av: Knut
"Torja" skrev:Har dere sett denne linken?

http://www.dpnorge.no/user_ProdView.asp?pid=299

Kan det være sant at spilleren går under 11000,-??! :?:

8)


Det har vært diskusjoner om dette nettstedet på formuet for ikke lenge siden - jeg tør ikke å handle der for å si det rett ut ...

Sjekk denne tråden: http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.ph ... perfection
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.03.2005 21.33.18 #8 av 9
Postet av: Torja
:oops: Godt at noen følger med, var ikke klar over den lenken, får huske på å følge bedre med på forumet neste gang. Håper noen får litt erfaring fra dem. Noen av prisene der er jo ganske hyggelige :roll: Men kansje for hyggelig til å være sant :evil: :?:

8)
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.03.2005 22.11.13 #9 av 9
Postet av: Knut
"Torja" skrev::oops: Godt at noen følger med, var ikke klar over den lenken, får huske på å følge bedre med på forumet neste gang. Håper noen får litt erfaring fra dem. Noen av prisene der er jo ganske hyggelige :roll: Men kansje for hyggelig til å være sant :evil: :?:

8)


Jeg tror i allefall de ikke er til å stole på, men jeg har fått litt pepper for mitt standpunkt. Jeg har ikke noe grunnlag for å påstå det jeg sier utenom at de ikke har anledning til å selge f.eks B&W-høyttalere (som Hi-fi Klubben er importør og eneforhandler av), og at noen av prisene, som du sier, er for hyggelige til å være sanne ...
Blir spennende å høre tilbakemelding fra evt. kunder.
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar