Logo

Pioneer DVR-320-S og DVD+R Plater

Skriv et svar
21.10.2004 15.27.23 #1 av 4
Postet av: XTRiCiAN
Noen som vet om Pioneer DVR-320-S støtter avspilling av DVD+R/+RW plater? Ser at mer eller mindre alle Pioneer spillere står oppført til å kun støtte DVD-R, men dette er muligens kun på "papiret"?

Har en haug av dvd filmer som backup på DVD+R plater så hvis Pioneer spillerne som DVD-R320 ikke støtter dette er det jo bare å utelukke Pioneer :?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.10.2004 20.30.59 #2 av 4
Postet av: Rune
Tror ikke dette er noe som helst problem. Min DVR5100 tar DVD+R som bare juling. Pioneer ønsker nok bare ikke å reklamere for konkurrentens merker.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.10.2004 08.49.06 #3 av 4
Postet av: XTRiCiAN
Lurer på om ikke akkurat den Pioneer modellen (320-S) sliter med "+" plater fordi cdrinfo.com rapporterer at den ikke engang gjenkjenner noen av "+" platene de prøvde.

Har også sett nærmere på Sony GX3. Ser meget bra ut, men også her lurer jeg på det samme. Det står at den recorder i både +RW og -R, men også her mangler det info om den faktisk takler playback av vanlige DVD+R plater.
Noen som har en slik spiller som kanskje kunne gitt meg no info? Gjerne også om GX3 er kresen på hvilke "+" plater den vil spille av?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.10.2004 13.50.26 #4 av 4
Postet av: XTRiCiAN
Har nå funnet en spiller som spiller alt. Sony RDR-GX300. Ser ut til å ha haugevis av forbedringer siden GX3 kom ut. MP3,VCD,SVCD støtte og 100% bekreftet av DVD+R fungerer smertefritt. Litt penere design også sammenlignet med GX3. Da er saken løst :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar