Logo

Pioneer DV 575A og mekanisk støy

Skriv et svar
18.01.2005 22.22.18 #1 av 5
Postet av: a4audi97
Hei

Er det bare meg og mine ører, eller har andre også lagt merke til dette.
Min DV575A støyer veldig mekanisk ved sporskifte (hører laserbrua beveger seg) og spindelmotoren støyer også litt mere enn jeg er vant med.
Sammenligner her nå med min gamle Pioneer DV444 som nesten er helt stille i forhold....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.01.2005 22.44.31 #2 av 5
Postet av: Balla
Skal nok være enig med deg i det ja. Er en del støy i min også, mer enn jeg var vandt med fra min 656. Har faktisk hatt to 575'er. Den første støyet noe helt forferdelig og var av de første forsendelsene som kom til landet. Men den sendte jeg tilbake til pioneer, pga akkurat det. Var rett og slett helt jævlig. Den "knirket" til og med når den ikke stod på. Også var chassiset skakt. Morsom sak det:) Fikk dermed tilsendt ny av pioneer og det var andre saker. Den nye er faktisk ikke så verst. Kanskje de har forbedret støynivået på de nyere spillerne??
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.01.2005 12.28.46 #3 av 5
Postet av: a4audi97
Ja var nedom Elkjøp her forleden og de byttet maskinen prompto..Veldig god service!
Nå er alt så meget bedre .. :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.02.2005 19.33.28 #4 av 5
Postet av: - MaRe -
Bråker DVD skuffen deres? Fikk min i dag,min bråker ikke ellers men kun når jeg tar inn skuffen. Sier liksom takk-takk-takk-takk helt til den er helt igjen,men kun når jeg tar den inn. :roll:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.02.2005 00.42.44 #5 av 5
Postet av: Torja
:o Nei, min bråker ikke. Har hatt den noen uker, og merket litt lyd, når jeg har puttet inn enkelte brente +R plater i oppstart fasen, men ellers ingen nevnverdig bråk. Ville levert den tilbake til forhandler, var jeg deg.

8)
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar