Logo

Philps 37PF9731D

Skriv et svar
02.10.2006 00.31.18 #1 av 4
Postet av: jallaballa19
Noen her som har sett denne Philips tv'en, eller noen av de andre nye lcd tv'ene de har kommet med???
Er det noe å satse på???
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.10.2006 18.46.50 #2 av 4
Postet av: solbusk
eg tenkte eg kunne spørre her, sia noken allerede har starta en tråd om tvn. Eg har bestillt den, men lura på kordan det er med kvalitet på bilde når man streama via lan?

Tvn støtter heller ikkje 1080p, men vil man merke noke serlig forskjell fra 720p til 1080p på en 37" tv?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.10.2006 09.45.27 #3 av 4
Postet av: arntos
Så denne med HD signal i går. Vanvittig skarpt bilde men hadde litt problemer med bevegelser. Sto en LG LCD ved siden av og den hadde bedre kontroll på bevegelser men ikke like skarpt bilde. Kan godt være noen bildekretser som gjorde TVÈn slik. Prøvde ikke å justere på den.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.10.2006 12.13.49 #4 av 4
Postet av: Rune`s hjemmekino
Som årets EISA vinner i "High-End LCD" klassen, ble den berømmet nettopp for for bildeskarphet og sin lave responstid ( 3ms ).

Men butikkinnstillinger kan gi et helt feil inntrykk av tv'ers prestasjoner, og bør taes med en klype salt. Og DVD'er og HD signaler er en håpløs metode for å sammenligne med (hvem har HD-sendinger?) Det er mye mer realistisk å bruke vanlige tv signaler, evt dig. parabolsendinger.

Forlang å justere tv'en selv, evt. å låne apparatet med hjem. Er ekspeditøren negativ til dette - gå til en annen butikk!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar