Logo

Philips 9603

Skriv et svar
23.12.2008 18.54.33 #1 av 7
Postet av: Skyler
Har havnet inn i en ond sirkel, eg finner til stadighet tver som eg tror er bedre enn det andre eg finner.
Eg har valgt å øke mengde kr eg skal bruke da eg tenker at det er bedre å være veldig fornøyd med ett tv enn bare middels siden du som oftest har tven i noen år.

Så eg har funnet frem til dette http://www.consumer.philips.com/consume ... O_CONSUMER

Det ligger til rundt en 14 000..

Formålet blir som før, tv, konsollbruk,litt pc bruk og film.
Har ikkje direkte sollys osv.

Noen som har dette tv eller har sett det ibruk med spilling fra konsoll og vanlig film titting?
Har jo fått relativt god omtale..


Mhv

Skyler
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.12.2008 20.41.02 #2 av 7
Hvilken prisklasse er det du vil forholde deg til?
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.12.2008 23.08.59 #3 av 7
Postet av: Skyler
La oss si 14 000 er maks denne gangen :)

Men så klart, jo billigere jo bedre men eg vil ha kvalitet!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.12.2008 23.22.47 #4 av 7
Ser nå at jeg har svart på din tidligere tråd, og svaret mitt vil derfor være det samme. Eneste forskjellen er at du har økt prisklassen slik at den er passende til den anbefalingene jeg ga deg :wink:

PS: Så ikke svaret du har oppgitt fra den andre posten før nå (innl nr 3). Men la meg si dette først: Anntall poster en bruker på ett forum har er ikke det som skal overbevise deg. Du må se på seriøsiteten til den brukeren som gir deg slike råd og ikke minst hva slags kunnskaper og grunnlag vedkommende som skal "hjelpe" deg har.

Som alltid anbefaler jeg dere alle å selv se på produktene, for å danne ett inntrykk og se hvilken TV DU syntes er best. Jeg bare prøver å gi deg en dytt i riktig retning :wink:
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.12.2008 23.39.06 #5 av 7
Postet av: Skyler
Hehe, så det hjalp altså ikkje å opp i pris for å forandre din mening. sier kanskje litt om tven :)

Dere som kan dette gjør det ikkje lett for en kar som ikkje har peiling ;)
Klart eg ser på seriøsiteten men så jo fort at du visste hva du snakket om :)

No er det ca 3 uker til eg er hjemme igjen så får se om det er flere som svarer her og når eg kommer hjem får eg rett og slett bare velge ett av de som er anbefalt på de sidene eg har besøkt.

Ellers takker eg igjen for hjelpen ;)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.12.2008 11.55.23 #6 av 7
Postet av: Egga
jeg har 42PFL9603, og er ganske godt fornøyd med det. Kjempe bra bilde, super-duper bilde behandling (DNM).
Er meget bra til vanlig tv som til film. Har ikke testet til PC/Console, men har lest at når dette blir satt opp rett (må skru av bilde behandlings ting og tang) så er det også bra.

Den har jo også Amilight som er meget kjekt, og blir mer enn en gimmick så mer du bruker det :)

Eneste som er litt teit, er at pga all bildebehandlingen så kommer det litt delay på bilde, så hvis du feks har lyd som gå direkte til forsterker/anlegg så vil ikke dette være i sync. Det kan du løse ved å la lyden gå via TV (den har egen SPDIF utgang), eller legge inn manuel delay på anlegget ditt. Hvis du bruker lyden i TV (som er ganske bra) så er heller ikke dette noe problem.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.12.2008 23.34.26 #7 av 7
Postet av: Skyler
Takk for svar :) Erfaringer fra andre liker vi ;)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar