Logo

Philips 32PF9541 vs. Toshiba 37WL66Z

Skriv et svar
01.11.2006 15.55.53 #1 av 2
Postet av: hepp
Hei! :D
Har klart å komme til disse to alternativene når jeg nå snart skal kjøpe min første LCD-TV. Har sett en del info om Toshiba'n (har vært tilgjengelig en stund), men ikke noe om Philipsen (er vel nyere).

Er det noen som har noen forslag til hva jeg bør kjøpe?

37" er jo litt større enn 32", men jeg vet ikke hvor mye vekt jeg skal legge på det. Har fått et tips om at Philipsen har bedre bilde, så det spørs om det kan veie opp mot størrrelsen. I tillegg til at den også har USB og Ambi-Light. TV-en kommer til å bli brukt en del som dataskjerm, til analoge kabel-signaler (i værste fall), DVD, PS2 og PS3 når den tid kommer.
La, med litt uro, merke til at Philipsen støttet bare 1024*768 under "Støttet skjermoppløsning for datamaskinformater" i produktspesifikasjonen hos Philips. Håper virkelig at dette er ved en spesiell tilkobling, eller noe, og at den klarer å kjøre 1366*768 fra PC...?

Er glad for alle typer innspill! Spesielt hvis noen har erfaring med disse!
Rolf Ove
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.11.2006 19.05.13 #2 av 2
Postet av: hepp
Har nå fått høre at 37WL68Z er rett rundt hjørnet. Veldig lyst på den. Skal visst komme hos Lefdal neste uke. Blir sannsynligvis den... Svart pianolakk, bedre lyd og 3*HDMI.
Rolf Ove
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar