Kvartsli
Aktiv
E-post
Ser at den nye Panasonic TH-37 PA50 ikke har PC-inngang.
Betyr det at det OVERHODET IKKE går an å koble en PC til denne skjermen?
Og en liten ting til:
Vil det lønne seg å investere i Digital Video Essentials for å kalibrere bildet optimalt?
Takk for svar!
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Du kan kjøre PC via komponent (eventuellt S-video). Ikke mange skjermkort har komponentutgang, men jeg har et Geforce 6600GT kort med en slik utgang og den funker utmerket mot Plasma.
DVE er alltids kjekt å ha. Anbefaler å anskaffe denne slik du er sikker på at du får best mulig ut av skjermen.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Kvartsli
Aktiv
E-post
Takk for svaret, Rune!
Har en bærbar Dell Inspiron 8600. Er vel litt plunder å bytte skjermkort i en slik en. Da gjenstår vel bare S-video. Hvordan vil bildet bildet da bli sammenlignet med å bruke den reelle PC-inngangen hos feks PA30.
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Bildet vil ikke bli like skarpt og enkelte S-video utganger klarer ikke å fylle hele bildet, men du har en relavit ny maskin så jeg tipper det går bra.
Mvh
Rune
Kvartsli
Aktiv
E-post
Vil jeg evt trenge noen overgang (til scart feks) eller er det bare å plugge rett i TVn....?
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Kan vel plugge i fronten på s-video inngangen eventuellt koble til en overgang via scart.
Mvh
Rune
Kvartsli
Aktiv
E-post
Vil resultatet bli det samme...?
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Å bruke s-video i front eller overgang til scart vil gi nøyaktig samme resultat.
Mvh
Rune