Logo

PANASONIC TH37PA30P

Skriv et svar
08.01.2005 18.10.21 #1 av 12
Postet av: tfd
tenker litt på å kjøpe PANASONIC TH37PA30P hos elkjøp 21995,- noe jeg tror er en bra pris??? Noen som har erfaringer med denne plasmaen? Eller ville folket her inne heller vurdert en LCD?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.01.2005 19.25.36 #2 av 12
Postet av: arntos
denne annonsert til 18 995,- i trondheim for tiden. Er vel en av de beste TVène i den størrelsen og prisklassen for tiden ja... Evt 37PF9965 fra philips om du vil ha en bedre PC skjerm, samt ekstern tuner :!:
09.01.2005 17.37.01 #3 av 12
Postet av: Grønnskolle
Peis på med Panasonicen; har hatt den i en snau måned og er kokfornøyd. Kjører analogt kabel-tv og har flotte bilder. Vurderer uansett å skaffe digital-tuner (venter på anbefalinger/råd i dette forumet) for å få tilnærmet perfekt bilde. Tv`n kosta forøvrig 40 tusen i august og snaut 30 tusen hos Expert like før nyttår. Og ja, jeg tapte et par lapper på å ikke vente til over jul men jula blei så mye bedre! :lol:
12.01.2005 11.57.11 #4 av 12
Postet av: respl
Noen som vet om denne kan kjøpes i Bergen til 20k med fot? Høres ut som Stv og Trheim er mer på hugget her.
12.01.2005 13.56.15 #5 av 12
Postet av: Stiffa
Elkjøp Bergen hadde den før helgen på tilbud til 18.995,- med fot.
Vet ikke om de fremdeles har den til denne prisen.
12.01.2005 15.51.02 #6 av 12
"Stiffa" skrev:Elkjøp Bergen hadde den før helgen på tilbud til 18.995,- med fot.
Vet ikke om de fremdeles har den til denne prisen.

WOW! Hvilken butikk? Jeg har tatt jakka og skoa på meg.
12.01.2005 16.39.14 #7 av 12
Postet av: Bombadil
Det står elkjøp.. vet ikke om det er fler elkjøp der jeg.
12.01.2005 17.56.51 #8 av 12
Postet av: danielchr
Elkjøp både på Fana og på Åsane.
12.01.2005 18.54.00 #9 av 12
Utsolgt i alle butikker før helgen :-(
13.01.2005 01.47.04 #10 av 12
Postet av: Disarm
Ja, TH37PA30 ble utsolgt i Bergen (Åsane, Fana og Sartor) forrige fredag, og kommer ikke igjen til 18995- ink. fot, med det første (om enn noensinne), i følge mine kilde som jobber hos en Elkjøp-butikk i Bergen.

Den lave prisen var visstnok et svar på annonsen til Expert Bonus hvor samme skjermen ble solgt til 19995-, uten fot. Såvidt jeg vet så går den med dundrende tap til 18995-, og derfor var ikke det tilgjengelige antallet skjermer så stort!
- Disarm -

Student og skribent
13.01.2005 08.46.11 #11 av 12
Postet av: clund
"Grønnskolle" skrev:Peis på med Panasonicen; har hatt den i en snau måned og er kokfornøyd. Kjører analogt kabel-tv og har flotte bilder. Vurderer uansett å skaffe digital-tuner (venter på anbefalinger/råd i dette forumet) for å få tilnærmet perfekt bilde. Tv`n kosta forøvrig 40 tusen i august og snaut 30 tusen hos Expert like før nyttår. Og ja, jeg tapte et par lapper på å ikke vente til over jul men jula blei så mye bedre! :lol:

Jeg kjøpte en 42PA30 før jul og har Digiality digital-tuner. På den får jeg et grønnskjær i bildet av og til når jeg kjører RGB signal fra tuneren. (Ser ut som det skjer når det er mye hvitt i bildet). Fargene blir normale hvis jeg kjører CVBS, men bildet blir jo mye dårligere. Bildet var helt fint på den gamle billedrør-TV'n. Har nå prøvd å bytte til en Monster scart-kabel, og det ble litt bedre da, men det ble ikke helt borte. Noen som har opplevd det samme på andre digital-tunere?
07.02.2005 19.26.00 #12 av 12
Postet av: Trond Erik
"clund" skrev:
"Grønnskolle" skrev:Peis på med Panasonicen; har hatt den i en snau måned og er kokfornøyd. Kjører analogt kabel-tv og har flotte bilder. Vurderer uansett å skaffe digital-tuner (venter på anbefalinger/råd i dette forumet) for å få tilnærmet perfekt bilde. Tv`n kosta forøvrig 40 tusen i august og snaut 30 tusen hos Expert like før nyttår. Og ja, jeg tapte et par lapper på å ikke vente til over jul men jula blei så mye bedre! :lol:

Jeg kjøpte en 42PA30 før jul og har Digiality digital-tuner. På den får jeg et grønnskjær i bildet av og til når jeg kjører RGB signal fra tuneren. (Ser ut som det skjer når det er mye hvitt i bildet). Fargene blir normale hvis jeg kjører CVBS, men bildet blir jo mye dårligere. Bildet var helt fint på den gamle billedrør-TV'n. Har nå prøvd å bytte til en Monster scart-kabel, og det ble litt bedre da, men det ble ikke helt borte. Noen som har opplevd det samme på andre digital-tunere?

Noe grønnskjær har jeg ikke sett på min 42". Men synes bildet er litt kornete ved RGB via scart. Blir litt bedre med CVBS. S-video har jeg ikke prøvd enda. Driver og surrer litt med justeringene enda. Har foresten en Force D-Master 1155s dekoder. Synes vel egentlig at bildet var skarpere og klarere på LG-RZ42PX21 som jeg hadde. Men graderingene er borte ihvertfall :D Og da er jeg fornøyd, for det var til tider veldig plagsomt :?
A good friend will come bail you out of jail.... but a true friend will be sitting next to you saying: "damn.. we fucked up"
Skriv et svar