tfd
Aktiv
E-post
tenker litt på å kjøpe PANASONIC TH37PA30P hos elkjøp 21995,- noe jeg tror er en bra pris??? Noen som har erfaringer med denne plasmaen? Eller ville folket her inne heller vurdert en LCD?
arntos
Moderator & Hjemmekinoekspert
E-post
Nettside
denne annonsert til 18 995,- i trondheim for tiden. Er vel en av de beste TVène i den størrelsen og prisklassen for tiden ja... Evt 37PF9965 fra philips om du vil ha en bedre PC skjerm, samt ekstern tuner
Grønnskolle
Aktiv
E-post
Peis på med Panasonicen; har hatt den i en snau måned og er kokfornøyd. Kjører analogt kabel-tv og har flotte bilder. Vurderer uansett å skaffe digital-tuner (venter på anbefalinger/råd i dette forumet) for å få tilnærmet perfekt bilde. Tv`n kosta forøvrig 40 tusen i august og snaut 30 tusen hos Expert like før nyttår. Og ja, jeg tapte et par lapper på å ikke vente til over jul men jula blei så mye bedre!
respl
Aktiv
E-post
Noen som vet om denne kan kjøpes i Bergen til 20k med fot? Høres ut som Stv og Trheim er mer på hugget her.
Stiffa
Aktiv
E-post
Elkjøp Bergen hadde den før helgen på tilbud til 18.995,- med fot.
Vet ikke om de fremdeles har den til denne prisen.
respl
Aktiv
E-post
"Stiffa" skrev:Elkjøp Bergen hadde den før helgen på tilbud til 18.995,- med fot.
Vet ikke om de fremdeles har den til denne prisen.
WOW! Hvilken butikk? Jeg har tatt jakka og skoa på meg.
Bombadil
Hjemmekinosjef
E-post
Det står elkjøp.. vet ikke om det er fler elkjøp der jeg.
danielchr
Meget Kunnskapsrik
E-post
Elkjøp både på Fana og på Åsane.
respl
Aktiv
E-post
Utsolgt i alle butikker før helgen
Disarm
Hjemmekinoekspert
E-post
Ja, TH37PA30 ble utsolgt i Bergen (Åsane, Fana og Sartor) forrige fredag, og kommer ikke igjen til 18995- ink. fot, med det første (om enn noensinne), i følge mine kilde som jobber hos en Elkjøp-butikk i Bergen.
Den lave prisen var visstnok et svar på annonsen til Expert Bonus hvor samme skjermen ble solgt til 19995-, uten fot. Såvidt jeg vet så går den med dundrende tap til 18995-, og derfor var ikke det tilgjengelige antallet skjermer så stort!
- Disarm -
Student og skribent
clund
Aktiv
E-post
"Grønnskolle" skrev:Peis på med Panasonicen; har hatt den i en snau måned og er kokfornøyd. Kjører analogt kabel-tv og har flotte bilder. Vurderer uansett å skaffe digital-tuner (venter på anbefalinger/råd i dette forumet) for å få tilnærmet perfekt bilde. Tv`n kosta forøvrig 40 tusen i august og snaut 30 tusen hos Expert like før nyttår. Og ja, jeg tapte et par lapper på å ikke vente til over jul men jula blei så mye bedre!
Jeg kjøpte en 42PA30 før jul og har Digiality digital-tuner. På den får jeg et grønnskjær i bildet av og til når jeg kjører RGB signal fra tuneren. (Ser ut som det skjer når det er mye hvitt i bildet). Fargene blir normale hvis jeg kjører CVBS, men bildet blir jo mye dårligere. Bildet var helt fint på den gamle billedrør-TV'n. Har nå prøvd å bytte til en Monster scart-kabel, og det ble litt bedre da, men det ble ikke helt borte. Noen som har opplevd det samme på andre digital-tunere?
Trond Erik
Hjemmekinosjef
E-post
"clund" skrev:"Grønnskolle" skrev:Peis på med Panasonicen; har hatt den i en snau måned og er kokfornøyd. Kjører analogt kabel-tv og har flotte bilder. Vurderer uansett å skaffe digital-tuner (venter på anbefalinger/råd i dette forumet) for å få tilnærmet perfekt bilde. Tv`n kosta forøvrig 40 tusen i august og snaut 30 tusen hos Expert like før nyttår. Og ja, jeg tapte et par lapper på å ikke vente til over jul men jula blei så mye bedre!
Jeg kjøpte en 42PA30 før jul og har Digiality digital-tuner. På den får jeg et grønnskjær i bildet av og til når jeg kjører RGB signal fra tuneren. (Ser ut som det skjer når det er mye hvitt i bildet). Fargene blir normale hvis jeg kjører CVBS, men bildet blir jo mye dårligere. Bildet var helt fint på den gamle billedrør-TV'n. Har nå prøvd å bytte til en Monster scart-kabel, og det ble litt bedre da, men det ble ikke helt borte. Noen som har opplevd det samme på andre digital-tunere?
Noe grønnskjær har jeg ikke sett på min 42". Men synes bildet er litt kornete ved RGB via scart. Blir litt bedre med CVBS. S-video har jeg ikke prøvd enda. Driver og surrer litt med justeringene enda. Har foresten en Force D-Master 1155s dekoder. Synes vel egentlig at bildet var skarpere og klarere på LG-RZ42PX21 som jeg hadde. Men graderingene er borte ihvertfall
Og da er jeg fornøyd, for det var til tider veldig plagsomt
A good friend will come bail you out of jail.... but a true friend will be sitting next to you saying: "damn.. we fucked up"