Logo

Panasonic TH-42PX74 - problem, kan noen hjelpe???

Skriv et svar
30.03.2008 20.27.29 #1 av 3
Postet av: radiaki
Jeg fikk plutselig et problem i dag på min halvt år gamle Panasonic TH-42PX74...

Min samboer satt å så på tv og så oppdaget hun at det hadde dukket opp en sammenhengende stripe som gikk vannrett over hele skjermen fra topp til bunn. Jeg tror ikke det dreier seg om noe innbrenning pga stripen sitter over hele skjermen ca 15 cm fra midten. Stripen vises på alt som vises på skjermen (tvbilde, teksttv, dvi, s-video, ps3). Det er ikke gjort noe endringer i innstilninger eller tv'en har ikke vært belastet mer enn vanlig.

Jeg kjenner klumpen kom i halsen og frustrasjonen tar knekken på meg. :shock:


Er dette produktfeil, må den innleveres eller har jeg gjort noe galt som har forårsaket dette?

Kan noen hjelpe meg og si meg hva dette dreier seg om og komme med råd, på forhånd takk!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.03.2008 22.02.46 #2 av 3
Postet av: arntos
Høres ut som noe er feil. Ta kontakt med butikken der du kjøpte den for service. Tviler på at det er noe dere har gjort som forårsaker dette.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
31.03.2008 09.55.37 #3 av 3
Postet av: MindWaste
Høres ut som feil på panelet eller elektronikken. Send inn på service,skal være dekket av garantien når den bare er 6 mnd...
-Anders-

Min Kino
Parasound JC-1 / Usher BE8871 / 2 x DIY 12" SVS Sonosub / Logitech Transporter / Sony PS3 / LG 60pk950
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar