Logo

Panasonic TH-42 PV600 eller Samsung PS-42Q7H

Skriv et svar
05.07.2006 20.14.17 #1 av 4
Postet av: lenny25
Trenger hjelp til å bestemme meg for en av disse TV-ene. Inntil et par dager siden var jeg nesten bestemt på å kjøpe Samsungen. Etter å ha lest diverse forum både på engelsk og svensk har jeg skjønt at Samsungen har et merkelig problem med piksler som danser nede i høyre hjørne en gang iblant. Dette er noe jeg sikkert hadde irritert meg grønn over, og som har gjort meg veldig skeptisk. Nå heller jeg mer mot Panasonicen igjen. Denne virker som et tryggere kjøp. Jeg kan ikke strekke meg langt over 20.000, kanskje maks rundt 22K. Har sett muligheten for å kjøpe noe billigere i Sverige. Uansett, trenger hjelp av folk med peiling. Hva bør jeg kjøpe, er Panasonicen verdt noen ekstra lapper, og har den noen kjente problemer jeg bør være klar over før jeg kjøper?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.07.2006 20.54.59 #2 av 4
Postet av: Johnny Boy
Eh...?

Du har jo en helt lik tråd litt lenger ned på 1. siden jo. Hva er vitsen med å
lage en ny en?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.07.2006 21.17.10 #3 av 4
Postet av: lenny25
hehe...sorry oppdaget det akkurat selv. Går litt i surr med forumene :oops:

Men vil gjerne ha synspunkter på dette med "pikselfeilene" på Samsungen.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.07.2006 22.15.43 #4 av 4
Postet av: orso
Har selv nettopp fått 42PV600 i hus og er stålende fornøyd. Vurderte også Samsung Ps-42Q7H, men følte at Panasonic var et mye sikrere valg. Nå har jeg ikke fått sett Samsungen enda, men det var en del tull med forrige plasma fra Samsung. Prisen er dessuten såpass lav at et eller annet sted sparer de penger på (min tanke).

Tror ikke du finner noe svar her på det med pikslene. Sikkert best og fotsatt lese på de utenlandske forumene hvor det er mer erfaringer med skjermen.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar