Logo

Panasonic DMR-EH67 dvd/hd-opptaker - er denne bra?

Skriv et svar
06.08.2007 18.45.33 #1 av 4
Postet av: Ken_Tucky
Skal snart bytte ut min gamle 42" Panasonic pa50 med en 50" px70, og har tenkt å kjøpe ny dvd/hd-opptaker i samme slengen.
Ser at det er kommet en ny fra Panasonic, dmr-eh67, men finner ingen tester eller annet som sier om spilleren er bra eller ikke.
Har en Sony opptaker nå som jeg har vært veldig fornøyd med (veldig brukervennlig), men kunne tenke meg Panasonic slik at den 'matcher' tv'en og at jeg kan bruke viera-link funksjonen med å styre begge med en fjernkontroll.

Hvis noen kjenner til denne spilleren, og om den er forholdsvis brukervennlig, så hadde jeg satt stor pris på en rask tilbakemelding.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.08.2007 10.27.38 #2 av 4
Postet av: Ken_Tucky
Kom igjen da, folkens.
Er det ingen som kjenner til denne spilleren?

Hva med den nye Sony hx950B eller hx1070B?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.08.2007 13.46.29 #3 av 4
Postet av: jungelolje
Jeg har en Panasonic DMR-EH60 (eller 65) som jeg er veldig fornøyd med, bortsett fra to ting:

1. Den mangler digital coax utgang (noe som suger når de optiske inngangene på forsterkeren min er defekte)
2. Den mangler HDMI ut

Vet ikke hvordan de to tingene er på den du snakker om men.

Meget fornøyd med brukervennligheten og har aldri hatt noen problemer med hakking eller andre unoter under avspilling.
Opptak fungerer enkelt og greit med et trykk på fjernkontrollen, og den timeslip(?)-funksjonen er enkel i bruk. Bra kvalitet på opptakene hvis du setter opptakskvaliteten til det nest høyeste.

To ting som plager meg med spilleren er:

1. Ingen eject/close-knapp på fjernkontrollen
2. Når luken er åpen dekker den over power-knappen slik at du må trykke på eject/close-knappen får å nå den
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.08.2007 19.17.03 #4 av 4
Postet av: Torja
Av en eller annen grunn er jeg mest glad i Pioneer DVD hardisk opptakere. Brukervenlige og med norsk menysystem. F.eks DVR-LX60. Nesten selvforklarende. Men det er meg...
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar