Logo

Panasonic DMR-EH65, MP3 eller WMA til harddisken

Skriv et svar
03.10.2007 10.16.30 #1 av 4
Postet av: wille
Har gått til innkjøp av EH65 på grunn av at den har en brukbar størrelse på disken. Vel hjemme ble øyet stort og vått da jeg fant ut det det ikke går an å kopiere mine cd-plater (les: mp3) over til den 250Gb store disken.
Er det noen som har hatt samme problemet, og klart å løse det, eller er jeg nødt til å brenne mp3 over på DVD for å ha en liten "jukeboks" . Den spiller nemlig av MP3 uten problem...
:cry:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.12.2007 19.41.35 #2 av 4
Postet av: wille
"wille" skrev:Har gått til innkjøp av EH65 på grunn av at den har en brukbar størrelse på disken. Vel hjemme ble øyet stort og vått da jeg fant ut det det ikke går an å kopiere mine cd-plater (les: mp3) over til den 250Gb store disken.
Er det noen som har hatt samme problemet, og klart å løse det, eller er jeg nødt til å brenne mp3 over på DVD for å ha en liten "jukeboks" . Den spiller nemlig av MP3 uten problem...
:cry:


Ingen som har samme problemet?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.12.2007 19.46.00 #3 av 4
Postet av: Torja
Med en av Pioneer sine modeller er ikke dette noe problem...
Hjelper deg ikke såå mye da..?
Sorry 8)
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.12.2007 19.54.28 #4 av 4
Postet av: wille
"Torja" skrev:Med en av Pioneer sine modeller er ikke dette noe problem...
Hjelper deg ikke såå mye da..?
Sorry 8)

Det har du HELT rett i... :)
Ville ha samme merke DVD og TV, og er litt Panasonicfreak.. Men i ettertid ser jeg at Pioneer nok hadde vært et bedre valg mht dette med MP3... :wink:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar