Logo

Overgang høyttalerplugger SONY - LG

Skriv et svar
17.01.2008 21.50.50 #1 av 4
Postet av: Avensis
Hei

Jeg fikk for ca 1,5 år siden et Sony hjemmekino anlegg til min 40års dag.
Nå har jeg kjøpt meg en LG DVD-opptaker (250MB harddisk)som jeg tenkte å bruke på Sony høyttalerene. Jeg tenkte ikke engang tanken at det skulle være en annen type høyttaler plugger på LG kontra SONY, men det var det gitt ;o)
Mitt spørsmål: Finnes det overganger å få kjøpt til dette? Har vært på Elkjøp hvor jeg kjøpte LG opptakeren og spurt, men de kunne ikke hjelpe meg (utrolig dårlig service).
Er det noen som har et tips om hvor jeg kan få kjøpt disse overgangene, hvis de finnes?
Hvis det finnes andre løsninger på dette er jeg veldig interessert i det også.
Er veldig takknemlig for svar. :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.01.2008 08.48.48 #2 av 4
Postet av: arntos
En LG dvdopptager har vel ikke høytaler utganger, såfremt det ikke er en kombinert receiver / opptager du har kjøpt? Oppgir du varekoder på det du har er det my enklere å hjelpe.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.01.2008 22.17.22 #3 av 4
Postet av: Avensis
Ja det skal du se gitt, at det ikke er mulig å bruke den sammen med høyttalerene.
Må si jeg er imponert over kunnskapene de har på Elkjøp i såfall, jeg forklarte dem hva jeg hadde tenkt å gjøre. :?

Legger ved en link med litt informasjon om spilleren.

http://www.hjemmekino.no/database/recin ... ice&id=106

Takk for svaret.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.01.2008 14.04.23 #4 av 4
Postet av: teebee
hjemmekinopakken til sony var vel en dvdspiller og 5.1 høytalere. på den sony spilleren er det mulig det er en lydinngang. prøv å se hva du finner eventuelt ta et bilde av den. er det lyd inngang på den kan sikkert LG spilleren kobles på der og du vil få lyd.
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar