Logo

Over the hedge

Skriv et svar
14.10.2006 08.04.51 #1 av 4
Postet av: boly
Dette er filmen du skal ha for og imponere kompisene med animasjonsfilm.

Film står til en 6, til tider meget morsom. Utrolig kvalitet på bilde. Lyden over gjennomsnittet.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.10.2006 14.03.30 #2 av 4
Postet av: RuneW
"boly" skrev:Dette er filmen du skal ha for og imponere kompisene med animasjonsfilm.

Film står til en 6, til tider meget morsom. Utrolig kvalitet på bilde. Lyden over gjennomsnittet.


Har du sett den på DVD? HD-DVD?

Så den på kino og må si meg enig - dette var godsaker. Det også noe med animasjonen... Tror ikke jeg har sett noe bedre noen gang. Virket som de hadde jobbet veldig mye med (ut av) fokus-effekter. Trodde det var Pixar som hadde enerett på å være best, men dette tok kaka. Hadde satset på Cars som imponatorfilm, men ble litt skuffet. Over the Hedge er vel en klar kandidat til neste HTF for mitt vedkommende.
---
RuneW
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.10.2006 15.44.27 #3 av 4
Postet av: boly
"RuneW" skrev:
"boly" skrev:Dette er filmen du skal ha for og imponere kompisene med animasjonsfilm.

Film står til en 6, til tider meget morsom. Utrolig kvalitet på bilde. Lyden over gjennomsnittet.


Har du sett den på DVD? HD-DVD?

Så den på kino og må si meg enig - dette var godsaker. Det også noe med animasjonen... Tror ikke jeg har sett noe bedre noen gang. Virket som de hadde jobbet veldig mye med (ut av) fokus-effekter. Trodde det var Pixar som hadde enerett på å være best, men dette tok kaka. Hadde satset på Cars som imponatorfilm, men ble litt skuffet. Over the Hedge er vel en klar kandidat til neste HTF for mitt vedkommende.


Så den på DVD.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.10.2006 03.12.32 #4 av 4
Postet av: Soundispower
The Wild har også et utrolig bra bilde:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar