Logo

opptak med dvd

Skriv et svar
24.09.2008 16.52.53 #1 av 3
Postet av: reiodd
hei.

Jeg får ikke til å ta opp programmer med min pioner dvr 433h. Jeg har kabel tv(canal digital) med digital tilkobling. Opptakeren er koblet opp med scart kabler mot tv'en og digitalboksen. Opptakeren tar opp, for eks med timer, men resultatet er svart skjerm. Sikkert teit spørsmål men jeg er ingen teknofrik. Det er sikkert noen som har svart på dette før. Tv'en er panasonic px 80.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.09.2008 12.36.36 #2 av 3
Postet av: teebee
har ikke denne opptakeren. men har du vanlig antennekabel fra dekoderen til opptakeren? har du stilt inn kanalene på opptakeren. for å ta opp fra dekoderen må du sette opptakeren på riktig scart inngang for å få bilde.

prøv dette og se om det hjelper.
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.09.2008 20.14.23 #3 av 3
Postet av: Torja
Årsaken til svart skjerm kan være at opptakeren prøver å ta opp via antenne inngangen, men du ønsker å ta opp via scart fra canal digital dekoder. Da må du stille inn kanalvalg som L2 eller lignende. Sjekk om du har signal ved å se på tv via Pioneer opptakeren. Hopp i kanalene nedenfor kanal en og til "L" kanalene(som da er signal via scart).
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar