Logo

Oppleves rotete, eller er det bare meg?

Skriv et svar
21.02.2009 20.28.52 #1 av 6
Postet av: Gorm
Vet ikke helt hvor jeg skal stille dette spørmålet, så jeg kaller det "off topic".

Hva er egentlig hensikten med alle de offisielle trådene? Det vil si, jeg skjønner jo hvorfor man bruker offisielle tråder, slik at samme spørsmål ikke skal stilles om og om igjen, i tillegg til at det gjør det enklere å finne informasjon. "Problemet" (mitt) er at jeg syns det blir rotete med en haug sticky "offisielle" tråder, som er gått ut på dato for flere år siden. Nå har jeg ikke sjekket hele forumet, for det er stort sett bare projektor-kategorien jeg er innom, men der er det til gjengjeld veldig mange slike. Det jeg lurer på er om dette er gjort med hensikt, eller at det "bare er blitt sånn". Etter min mening burde vel også de offisielle trådene plasseres etter dato (siste innlegg i tråden). Det er vel bedre å dressere brukerne til å benytte søkefunksjonen, før de oppretter en ny tråd? Med Offisiell tråd" i trådtittel burde de jo ikke være vanskelige å finne?

Just my two cents
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.02.2009 20.35.04 #2 av 6
Postet av: Gorm
Hmm, etterpå klokskap er en eksakt viten. :oops:
Fant akkurat kategorien som heter "forslagskassa", og sitter akkurat nå med litt flau smak i munnen. Uansett, feilpostet etter ei, spørsmålet gjelder fortsatt.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.02.2009 21.58.18 #3 av 6
Postet av: Rune
Meget fornuftig spørsmål. Mine orginale tanke var at ting som ikke var hot lenger skulle fjernes priotering på. I projektorkategorien burde jeg skjemmes for det var ikke gjort på lenge. Nå har jeg fjernet prioriteringen på de fleste trådene slik at det kun er tre tråder igjen med prioritet. Hvis folket mener at det også er unødvendig så burde jeg kanskje bare fjernet priortieringen på disse også.

Anybody?
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.02.2009 10.39.29 #4 av 6
Postet av: teebee
synes egentlig det er bra med offsielle tråder på f.ex tv merker, men synes også det ble litt mange når enkelte merker hadde 3 generasjoner med ofisielle tråder. kanskje man kunne lage egen kategori med offisielle tråder? der første post kunne være linker til hvilken side i tråen modellene ble omtalt. blir kanskje mere rotete forum?
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.02.2009 10.58.43 #5 av 6
Postet av: Torja
Personlig har jeg ikke i mot offisielle tråder, letter å holde oversikten for de fleste på enkelte hotte produkter. Men det er en balansegang, helt klart. Blir det for mange blir det uoversiktelig igjen. Søk i tråder er ikke altid like vellykket. Å fjerne offisielle tråder som har "godt ut på dato" er en god ide. En eller annen form for datomerking, slik at de mest aktuelle trådene havner øverst er kansje også en mulighet.
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.02.2009 12.36.19 #6 av 6
Helt enig i det Torja sier her
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar