Cato84
Aktiv
E-post
Noen som har erfaringer med onkyo 606 de har lyst til å dele, både gode og dårlige!?
Noen andre som kan si noe om denne forsterkeren er et bra kjøp til et helt vanlig stue sorround anlegg, som blir brukt til både film og musikk.
Zleepyme
Kunnskapsrik
E-post
Den har fått gode skulsmål i tester, og er et godt kjøp. Blir vel erstattet av en ny modell om ikke så lenge...
Mvh ZM=)
Front:Dali Mentor 8, Senter:Dali Ikon Vokal2MkII, Side: Dali Fazon Mikro, Bak: Dali Ikon5MK2, Subwoofer: Dali Ikon Sub MK1
Denon Avr3313, Effekt: 2x Nadc275,Blu-Ray: Denon BDP-1713, Tv: Samsung UE55F8005
http://min.hjemmekino.no/Zleepyme/562#/0
Atle Torp
Skribent i magasinet Hjemmekino
E-post
Nettside
Denne er relativt ny og blir nok ikke byttet ut på en stund. Du tenker sikkert på TX-SR605, og ikke TX-SR606 (som er relativt ny).
Med vennlig hilsen
Atle Kildahl Torp
Fotograf / Skribent i magasinet Hjemmekino
Zleepyme
Kunnskapsrik
E-post
"Atle Torp" skrev:Denne er relativt ny og blir nok ikke byttet ut på en stund. Du tenker sikkert på TX-SR605, og ikke TX-SR606 (som er relativt ny).
Ah! Hehe! Så feil kan man ta;) Den er sikkert ikke noe dårligere en sin forgjenger uansett:)
Mvh ZM=)
Front:Dali Mentor 8, Senter:Dali Ikon Vokal2MkII, Side: Dali Fazon Mikro, Bak: Dali Ikon5MK2, Subwoofer: Dali Ikon Sub MK1
Denon Avr3313, Effekt: 2x Nadc275,Blu-Ray: Denon BDP-1713, Tv: Samsung UE55F8005
http://min.hjemmekino.no/Zleepyme/562#/0
Atle Torp
E-post
Nettside
Den er ikke dårligere nei
Med vennlig hilsen
Atle Kildahl Torp
moses
Aktiv
E-post
Den mangler vel pre-out. Kan være greit å ha ved eventuelle høytaler oppgraderinger.
Et alternativ er jo Yamaha RX-V663. Tror de ligger omtrent i samme prisklasse.
Cato84
Aktiv
E-post
Da er denne kjøpt og koblet opp! Er meget fornøyd, foruten en sak som irriterer meg.
Kjører autoromkorreksjon(Audussey) funskjonen, da finner den VF.C.HF.HB men ikke VB.
Har koblet opp HB høytaleren til VB kablene, samt sjekket over koblingene bak forsterkeren. Men fungerer fortsatt ikke.
VB høytaler er koblet til HB kablene, dette fungerer fortsatt fint.
Noen som har vært borti noe lignende?
Atle Torp
E-post
Nettside
Kanskje du må definere i oppsettet at du bruker 2 surround back-høyttalere?
Men dette burde Audyssey funnet ut av. Merkelig ...
Med vennlig hilsen
Atle Kildahl Torp
Cato84
Aktiv
E-post
Jepp, det virker som audusseyn vet dette...
Hvis jeg ser film/tv/spiller musikk mens forsterkeren står i all channel sorround så spiller den lyd ifra høytaleren, men den klarer bare ikke å finne den under auto. Merkelig... å litt irriterendes!