Nå skal jeg kjøpe meg ny TV, og jeg er svært kravstor og pirkete på alt. Og da spesielt på bilder.
Så noen dritt TV skal jeg ikke ha, har nå lest og lært meg ihjel på flere TV'er. Men klarer ikke bestemme meg.
Vet at Plasma egner seg best til SD TV og dvd film. LCD best til HD TV, HDDVD/Bluray og Spillkonsoller.
Nå er det slik at jeg ser mest på TV og film, men spiller også en del Camecube og Playstation 2. Og når PS 3 kommer, så er jo den et must.
Og pr. idag kan mine dvd spillere nok bare levere det beste bilde via komponent i 720p vil jeg tro.
Så over til de TV'ne jeg har i hode. Sikla lenge på Pioneer PDP-427XA, og er litt pioneer fan. Men så har jeg også kikka litt på den nye til Panasonic, TH-42PV70 den er jo tross alt ca.8000 kr billigere.
Men også Samsung LE-40F71B er en aktuell modell med full 1080p støtte.
Men som sagt, jeg klarer bare ikke bestemme meg, derfor spør jeg nå publikum, hehe....
Har 22.000,- disponibelt og må ha minst 40".
Hvilken bør jeg velge?
Pioneer VSX-LX60, Pioneer PDP-427XA, Dali Ikon 6, Dali Ikon Vokal 2, Pioneer DV-696AV, Pioneer DVR-530H, Project Debut III, Jamo E400, Pioneer S-W150S, PS3 og Gamecube