Logo

Offisiell Tråd - Sony W4500/X4500

Skriv et svar
01.12.2008 12.07.43 #16 av 18
Er din modell plaget av clouding?
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.12.2008 12.15.51 #17 av 18
Postet av: Steve Vice
Med standardinnstillingene så var det litt backlightbleed oppe i hjørnene, jeg hadde ingen skyer og slikt midt på skjermen slik som jeg leser at clouding er, men akkurat i hjørnene. Det ble nærmest helt vekke med de innstillingene jeg quotet.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.01.2009 19.52.48 #18 av 18
Postet av: Taxmanno
Har nå hatt sony 46w4500 i en mnd, og er storfornøyd. Cloudingen, hvis det kan kalles det, er begrenset til hjørnene, og er så "uplagsomt" at jeg ikke hadde merket det dersom jeg ikke så etter det.

Så spørsmålet mitt :

Den digitale utgangen på tv'n, sender den kun stereo eller videresender den lyden fra kilden? Årsaken er at jeg kunn får vanlig dolby tilbake til forsterkeren. Hvis jeg kjører optisk kabel fra mediasenteret rett i forsterkerså får jeg DD 5.1, så jeg vet at mediasenteret leser signalet rett. Leste en plass at mange hdmi utganger ofte bare sender stereo, og er usikker på om det gjelder i mitt tilfelle. Har bare en get box og mediasenteret, så jeg kan ikke teste med annen hw. Vil sette stor pris på om noen som har dvd eller bd spiller kunne teste om tv'n da sender full 5.1 lyd fra utgangen.

Forsterkeren min er forresten et par år, så det er ikke et alternativ å sende hdmi->forsterker->tv i og med at forsterkeren ikke har hdmi kontakter. Ny forsterker er neste del av fornyelsen nå som tv'n er i boks.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar