Da har jeg fått samlet meg litt etter 1 veldig intens dag med titting, og en mindre en (mye å sette opp).
Jeg bruker som sagt S550 og XE1 til HW10'en, alle vegger er malt sorte, i tillegg har jeg rullgarding
og og sorte gardiner som er ganske lystette over vinduet. Like gardiner finnes over de 2 hvite dørene i rommet også.
Med teip og kit over LEDs er rommet med andre ord ganske mørkt
Syns jeg har hørt om hvite spots i noen av hjørnene, men kan ikke si jeg har sett noe til dette.
Nå er jeg ingen ekspert på å uttale meg om farger o.l, men jeg er selv meget fornøyd med farger, detaljering, sortnivå, og ikke minst panoreringer - vesentlig bedre enn BenQ8720 og Samsung M87. HW 10 er selvagt bedre på alle punkter, men en skjerm som ikke panner er inn i helvettes så irriterende!
Gamet en del Killzone 2, Resident Evil 5 og Gears of War, alt fungerte fint, og kan ikke si jeg ser noen ulemper med å bruke PJ til spilling (om noen gjør det her inne..??)
HW10 vs 8720: Det berømte sløret er borte, og farger virker mye mindre gråe, mer naturtro. for ikke å snakke om de forbanna regnbuene 8720 har for min del.
Støy er lav, og er et ikke-eksisterende tema under film. Den avgir mye varme, for min egen del er det greit, da jeg slipper å sette opp varmeovnen igjen :]
Om det er noe en lurer på, kan jeg alltids prøve å besvare!