Logo

Offisiell tråd - Samsung PS42P5H/PS4S5H

Skriv et svar
18.10.2005 06.35.28 #46 av 52
Postet av: Tannoy
"Rune" skrev:Det jeg har sett av denne gjør den nok desverre uaktuell for mange, selv om den har et pent design.


Jepp, for mye dårlig omtake gjør denne uaktuell.
Ganske synd egentlig da både specs, design og pris ser meget bra ut!
Sometimes I have morningwood in the late afternoon...
Sjekk gjerne ut min hjemmekino:
http://min.hjemmekino.no/Tannoy/
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.10.2005 07.23.44 #47 av 52
Postet av: camry10
Dere skriver om s5h,men hva med p5h,har sett denne hos exspert i østersund,og den hadde et knallbra bilde,har ikke p5h kommet til norge ennå?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.10.2005 08.22.54 #48 av 52
Postet av: Tannoy
"camry10" skrev:Dere skriver om s5h,men hva med p5h,har sett denne hos exspert i østersund,og den hadde et knallbra bilde,har ikke p5h kommet til norge ennå?


Disse to plasma tvene har akkurat samme panel.
Sometimes I have morningwood in the late afternoon...
Sjekk gjerne ut min hjemmekino:
http://min.hjemmekino.no/Tannoy/
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.10.2005 16.40.20 #49 av 52
Postet av: camry10
Okey,men hva er forskjellen på de da?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.10.2005 07.08.28 #50 av 52
Postet av: Tannoy
"camry10" skrev:Okey,men hva er forskjellen på de da?


Fargen, P5H har visst et litt bedre høytalersystem i følge specs. Det som er usikkert er at i utgangspunktet skulle P5H ha 2xHDMI og 2 tunere. Tror at dette er avkreftet nå og at de kun er 1 av hver. Altså samme som på S5H.
Så det er så å si samme tv, bortsett fra at P5H har et mye finere design etter min mening.
Sometimes I have morningwood in the late afternoon...
Sjekk gjerne ut min hjemmekino:
http://min.hjemmekino.no/Tannoy/
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.03.2006 07.48.51 #51 av 52
Postet av: srv
"Tannoy" skrev:
"camry10" skrev:Okey,men hva er forskjellen på de da?


Fargen, P5H har visst et litt bedre høytalersystem i følge specs. Det som er usikkert er at i utgangspunktet skulle P5H ha 2xHDMI og 2 tunere. Tror at dette er avkreftet nå og at de kun er 1 av hver. Altså samme som på S5H.
Så det er så å si samme tv, bortsett fra at P5H har et mye finere design etter min mening.


Jeg har en Samsung 42 s5hx 2006 model, har brukt DVE til innstilling og fått meget bra bilder. Signal fra satelitt, dreamboks, scart RGB og component fra dvd spiller. Har nå hørt at en kan gå inn i Servicemeny og endre på sortnivå ved hjelp av Menu9: DNie, Black - GainMax. Har noen erfaringer/prøvd dette? Hvor langt ned justerte dere eventuelt GainMax?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.04.2006 09.13.02 #52 av 52
Postet av: SuperJ
"Tannoy" skrev:
Fargen, P5H har visst et litt bedre høytalersystem i følge specs. Det som er usikkert er at i utgangspunktet skulle P5H ha 2xHDMI og 2 tunere. Tror at dette er avkreftet nå og at de kun er 1 av hver. Altså samme som på S5H.
Så det er så å si samme tv, bortsett fra at P5H har et mye finere design etter min mening.


Jeg får snart en PS50P5H, men finner lite informasjon om denne skjermen. Er det noen som vet om panelet og teknologien er mye det samme som på PS42P5H, slik at jeg kan bruke den som sammenligning.

mvh
SuperJ
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar