Logo

Offisiell tråd: Samsung 7-8 og 9 Serie

Skriv et svar
07.01.2009 18.57.55 #16 av 21
Postet av: A.N.
Jeg undersøkte det med 786 fra netonet med 796 andre steder... tror det er den samme tv'en, men ikke importert igjennom samsung norge... fant ut da jeg kjøpte med tv selv at det lønnte seg å kjøpe tv som ikke er selv importert av butikk.. Garantiene er mye bedre igjennom samsung norge.. En kamerat som fikk en død pixel midt på skjermen, dette fikk han ikke noe igjen på garantien. Gikk også igjenom forbrukerrådet, men hadde ikke noe å stille med... måtte være en del pixler som var ødelagt før han fikk igjen noe.. Samsung norge har visstnok 100% pixelgaranti! Det kan være verdt noen ekstra kroner da du kjøper ny tv! Veldig irriternde med prikker som står å lyser på skjemen!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.01.2009 16.57.09 #17 av 21
Postet av: Skyler
Fra og med 17 november 2008 gjelder 100% Pikselgaranti i to (2) år på LCD/plasma-TV på 26 tommer og større
For produkter kjøpte før 17 november 2008 og for skjermer opptil 26 tommer gjelder informasjonen til høyre.

Sider på høgre side av kollonen på netonnet.no sine sider :
http://www.samsung.com/se/support/repai ... Policy.pdf
http://www.samsung.com/se/support/repai ... elspec.pdf

Dette er under samsung og står på Netonnet sine sider.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.01.2009 09.10.48 #18 av 21
Postet av: kWern
Siba kjører en kampanje på Samsung LE40A796 og en LE19656 til 12.995,-, som jeg slo til på i går (ikke på nett, men annonsert i kundeavis igår). Tror dette er et godt kjøp, selv om 786 kan kjøpes for en rimeligere penge (dog uten ekstra TV og fullverdig norsk garanti).
Har ikke fått prøvd TVen så mye, men den er jo veldig pen å se på, og den gjorde underverker av selv elendige kabel-TV-signaler (skal bruke Riks-TV). Så DVD fra min tilårskomne DENON med HDMI oppskalert til 720p, og det ble veldig fint i KINO-modus rett ut av boksen - men noe forsinkelse var det, pga bildebehandlingen - nok en grunn til å skaffe seg en ny forsterker med "lipsync". Det skrives om en forsinkelse på mellom 30-60ms på diverse nettfora.

EDIT: Har funnet en reciever fra Onkyo som jeg synes er fin, http://www.eu.onkyo.com/products/TX-SR876.html, og denne kan kompensere for en delay på opptil 250ms med 5ms intervaller, så med denne burde problemet bli løst (pluss den har 2 HDMI ut, så kan være tilkoblet projektor samtidig!).
Om dette har innvirkning på spill kan jo også tenkes, og det er det jo verre å gjøre noe med, (i forhold til håndkontroll-input) men har lest at innstillingen game mode løser dette for det meste. Skal prøve med min Xbox 360 i kveld.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.04.2009 14.54.35 #19 av 21
Postet av: goldfing
Hei jeg har bestemt meg for å kjøpe ny tv. Står mellom 766 plasma 63" eller 966 Lcd 55". Hvilken bør jeg velge.Hva er best av plasma og Lcd
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.04.2009 09.25.13 #20 av 21
Postet av: EricGerrard
Skall snart köpa ny TV till mig og min kjereste, men har ikke så god koll.
Har en vän som jobbar på Elkjøp, han sa att Samsuns LED Tv var meget bra Tv.

Är den värd att köpa?
Vad är bra och vad är inte bra med den?

Tackar för all hjälp jag kan få!

- Eric
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.09.2009 19.12.30 #21 av 21
Postet av: Kjetil E.
Samsung 7070 vs 8050?
Er i et dilemma! Er det verdt å betale kr 3000.- ekstra for Samsungs LED-tv UE46B8050 kontra UE46B7070? Så langt jeg og de ekspeditører jeg har snakket med, har klart å finne ut, er det kun at 8050 har 200 hz teknologi + fot i børstet aluminium, som er forskjellen mellom disse. Noen sier at den såkalte "ghost-effekten" eller etterslep ved raske bevegelser på skjermen, vil forekomme på 7070 med 100 hz teknologi, men ikke på 8050. Finner ingen tester som setter disse opp mot hverandre. Hjelp!!!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar