MindWaste
Aktiv
E-post
"petre2006" skrev: LCD kommer ikke til å bli tatt opp til vurdering en gang.
Heeelt sikker? En kamerat av meg har nettopp vært på Elkjøp for å handle PX80 og der ble han konfrontert med en overivrig selger som skulle selge LCD tv isteden
Argumentene var mange men de beste var at LG'n hadde USB inngang og myyye bedre kontrast....
-Anders-
Min Kino
Parasound JC-1 / Usher BE8871 / 2 x DIY 12" SVS Sonosub / Logitech Transporter / Sony PS3 / LG 60pk950
petre2006
Meget Kunnskapsrik med egen hjemmekino
E-post
"MindWaste" skrev:"petre2006" skrev: LCD kommer ikke til å bli tatt opp til vurdering en gang.
Heeelt sikker? En kamerat av meg har nettopp vært på Elkjøp for å handle PX80 og der ble han konfrontert med en overivrig selger som skulle selge LCD tv isteden
Argumentene var mange men de beste var at LG'n hadde USB inngang og myyye bedre kontrast....
Åh fri meg... Haha, høres ut som Elkjøp, alright
Haha, 'erre mulig'..
Petter
Det blir aldri lydtett nok... OG -- ALT i en boks, hiv ut resten!
Filmbasen min : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Petter%20U
a[c]e
Aktiv
E-post
Så hva er konklusjonen nå som PZ85 er kommet i butikkene?
Jeg regner med at den er å anbefale i forhold til PZ80 og PX80?
Takker for svar og hjelp!
moses
Aktiv
E-post
Symplegma
Aktiv
E-post
Noen som vet når PZ800 blir å finne i butikkene, og evt priser..?
Var og kjøpte en LG 50PG6000 eller hva den heter her om dagen, men synes nesten bildet er dårligere på den enn på PA30 som begynner å dra på årene...
A8
Aktiv
E-post
yeach
Aktiv
E-post
Har jeg forstått det riktig når jeg sier at "Panasonic TH-42PZ85" og "Panasonic TH-46PZ85" er akkurat samme skjerm bare forskjellig størrelse? Finner nemlig ikke noe i produktsøk her på siden når det gjelder 46"..
Noen andre som er interesserte i å bli med på gruppekjøp av skjerm - snakker vi noen kroner i kvantumsrabatt?
Jeg vurderer enten 42PZ85 eller 46PZ85...
Regner med at det ikke er noen som har testet noen av skjermene enda og kan fraråde/anbefale noe??
Knut
Moderator & Meget kunnskapsrik
E-post
Nå er det lenge siden jeg har vært på forumet!
Nå har jeg bestilt en Panasonic TH-46PZ85.
Det blir spennende, vil dele mine erfaringer når den er i drift i neste uke. Tar med en Blue Ray-spiller samtidig, siden det er full HD. Usikker på hvilken spiller jeg skal gå for ...
Knut
Knut
Knut
E-post
"yeach" skrev:Har jeg forstått det riktig når jeg sier at "Panasonic TH-42PZ85" og "Panasonic TH-46PZ85" er akkurat samme skjerm bare forskjellig størrelse? Finner nemlig ikke noe i produktsøk her på siden når det gjelder 46"..
Noen andre som er interesserte i å bli med på gruppekjøp av skjerm - snakker vi noen kroner i kvantumsrabatt?
Jeg vurderer enten 42PZ85 eller 46PZ85...
Regner med at det ikke er noen som har testet noen av skjermene enda og kan fraråde/anbefale noe??
Tror det bare er størrelsen det går i ... Sjekk forøvrig Panasonic.no under "produkter" og "bilde" og "plasma". Der finner du fine faktaark om de forskjellige skjermene.
Knut
VACS
Aktiv
E-post
Hvordan blir pz85 å spille på (xbox360 / PC) i forhold til den nye W4000 tror dere?
Greier ikke velge hvem av de som blir min nye tv!!! Hjelp!
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
"Knut" skrev:Nå er det lenge siden jeg har vært på forumet!
Det blir spennende, vil dele mine erfaringer når den er i drift i neste uke. Tar med en Blue Ray-spiller samtidig, siden det er full HD. Usikker på hvilken spiller jeg skal gå for ...
Knut
Velkommen tilbake! Det var hyggelig. Hvor i huleste har du vært?
A8
Aktiv
E-post
blir artig å høre om det eksisterer noe grønnskjær evt. andre farger på denne som pz70 var plaget med.
Knut
E-post
"bomholt" skrev:"Knut" skrev:Nå er det lenge siden jeg har vært på forumet!
Knut
Velkommen tilbake! Det var hyggelig. Hvor i huleste har du vært?
Takker så meget for hyggelig mottakelse. Tiden har flydd med fokus på helt andre ting, men nå er det store oppgraderinger på gang i hjemmet på lyd- og bildefronten (egentlig bare bildefronten). Da er det ikke noe annet bedre sted å være enn her
Knut
yeach
Aktiv
E-post
Knut; hvor mye måtte du ut med for skjermen?
Knut
E-post
"yeach" skrev:Knut; hvor mye måtte du ut med for skjermen?
Jeg har ikke hentet den enda. Skal handle BR-spiller, HDMI-kabler og veggfeste samtidig, så jeg får en samlet pris. Tror skjermen ligger på rund/i overkant av 20 000,-.
Knut