orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
"regor" skrev:Hadde fått 42-PW60 på Expert i Drotningsvik utenfor Bergen i dag. Pris:22990.- inkl fot. Var ikke mulig å bedømme hvordan bildet var. Dårlige analoge signaler med MacGyver serie fra 80 tallet. Men den hadde definitivt vært penere i sort istedenfor grått..
Nok engang beviser Expert at de ikke konkurrerer på pris. Har vært i kontakt med BMH i Bergen som skal selge den for 19990 kr. BMH er en enkeltstående "spesialbutikk". Da er det dårlig at en så stor kjede som Expert selger den til en høyere pris.
regor
Hjemmekinosjef
E-post
Hadde BMH 37-PV60 også? Evt. hvilken pris?
ziik
Aktiv
E-post
Var innom Euronics i sted og han skulle ha 21000.- for PV60
Rune
Nerd
E-post
Nettside
For de som bor i Oslo er det mulig å få sett 42PV60 på elektrofil messen i helgen.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
ziik
Aktiv
E-post
Hvor og når er den messen?
Njål
Hjemmekinoekspert
E-post
"ziik" skrev:Hvor og når er den messen?
Oslo Spektrum lørdag 1. april, 10 - 17 og søndag 2. april 12 - 18,
her.
Var gratisbiletter i en eller annen uadressert reklamesending i Oslo denne uka.
kkv
Aktiv
E-post
Kjøpte tv-en hos expert i dag. Meget hyggelige folk forresten som justerte prisen etter markedsprisen må jeg vel si. Kanonbilde på tv-en. I fra min Canal Digital - Grundig harddisk tuner. Og jeg er godt vant fra før da jeg i dag har solgt min veldig gode Loewe Aconda (den var ikke flat nok). Panasonicen ser forresten veldig bra ut når den blir hengt på veggen. Foten som følgte med var imidlertid fæl. Men alt i alt - jeg er veldig fornøyd.
Kjell
Aktiv
E-post
Gratulerer med ny skjerm.
Godt å høre. Jeg får min i dag og kommer tilbake med noen inntrykk, når jeg får den opp og kalibrert den. Har båda analoge og digitale signaler så jeg regner med å få sett hvordan den "yter".
Copyrighted
Aktiv
E-post
"Kjell" skrev:Gratulerer med ny skjerm.
Godt å høre. Jeg får min i dag og kommer tilbake med noen inntrykk, når jeg får den opp og kalibrert den. Har båda analoge og digitale signaler så jeg regner med å få sett hvordan den "yter".
Er du grei å poste noen bilder ? Hvis du gidder. Og har du mulighet til å teste Xbox 360 ?
*Welcome To The Jungle*
mjepson
Aktiv
E-post
min er også i posten nå, sendt fra siba
Jeg har vanlig antenne, Sky digital parabol og xbox og dvd.
Antar at vanlig antenne suger, mens parabol, xbox og dvd blir konge.
Kjell
Aktiv
E-post
Vå er jeg lei
. Dette er tredje gangen jeg har prøvd å slkrive et kort resyme om skjermen, men hver gang har jeg blitt ført tilbake til pålogging og tapt innlegget. Er det en time out på dette?
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Skal ikke være det. Jeg anbefaler deg å skrive innlegget i notepad og lime det inn slik at du ikke taper dette. Har ikke hørt om andre som klager på dette. Hvilken browser bruker du?
Leserne og jeg vil gjerne lese dine erfaringer.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Ayabara
Aktiv
E-post
Jeg slo til på en 37" PV60 med TV-bord for 18000,- på Elektrofil-messa i dag. Så reiste jeg hjem og fant denne tråden..
1. Er det 42" folk her har fått tak i på Siba for samme pris?
2. Fyren som solgte den til meg påsto hardnakket at den hadde 1266*768 oppløsning, og til slutt så ga jeg meg og tenkte at han visste det. Når jeg leser litt på nettet nå, så kommer jeg frem til at det må da være 1024 (som jeg trodde) som er horisontal oppløsning.
Dersom 1 & 2 er riktig, så lurer jeg nok på om Expert ikke skal få en telefon av meg med det første...
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
"Ayabara" skrev:Jeg slo til på en 37" PV60 med TV-bord for 18000,- på Elektrofil-messa i dag. Så reiste jeg hjem og fant denne tråden..
1. Er det 42" folk her har fått tak i på Siba for samme pris?
2. Fyren som solgte den til meg påsto hardnakket at den hadde 1266*768 oppløsning, og til slutt så ga jeg meg og tenkte at han visste det. Når jeg leser litt på nettet nå, så kommer jeg frem til at det må da være 1024 (som jeg trodde) som er horisontal oppløsning.
Dersom 1 & 2 er riktig, så lurer jeg nok på om Expert ikke skal få en telefon av meg med det første...
Ja, det er 42" som Siba selger til under 18k. Sist jeg sjekket var de tom, men de får nok inn igjen.
Oppløsningen er 1024 x 720, så her er har du fått feil info. Det er kun TH-50PV600 som har høyere oppløsning (1366 x 768).
xans
Aktiv
E-post
Det var det førdte partiet siba solgte til den prisen, da de var tomme ble prisen endret til 19900,- eller tett oppunder 20k.
Dette ble også bekreftet av selger på nettshoppen når jeg ringte for å høre om ny levering.
xans
Ha en fortsatt fin dag.
xans