lenny25
Aktiv
E-post
Uansett, skulle det mot formodning skje noe under transport, så er det ikke mitt ansvar. Jeg er nok ikke typen som hadde godtatt skade som følge av transporten. Kommer nok til å gå grundig over tven når jeg får den tilbake.
lenny25
Aktiv
E-post
Oppdatering; siden folk her inne er så skråsikre på dette med standbylyset, har jeg bestemt meg for å hente tven på verkstedet. Får bare leve med det.
lenny25
Aktiv
E-post
For de som måtte bry seg; Tven er hentet. Ikke en skramme!
Jo2nas
Aktiv
E-post
Vurderer å kjøpe en PV60. Det er anført som minus at den mangler vertikal høydejustering - hvilken konkret betydning har det? Kan man f.eks oppleve at teksting blir "kappet"? Og hvilken praktisk betydning har det at den ikke støtter 1080 p? Grønnskolling takknemlig for svar
ArneH
Aktiv
E-post
Ser det diskuteres pris, tenkte bare å nevne at Siba nå selger 42PV60 for 13995 + frakt
http://www.siba.no/
her selv jævli løsst på denne....men e ennu i tenkeboksen + jeg har en bedre halvdel å overbevise.....trur det skal gå greit til slutt - nå sitter jeg å nyter Nils Lofgren Acoustic live - en helt fantastisk cd som anbefales for alle hifi frelste - ikke bare fantastisk musikk men også en fantastisk lyd...
Mvh
ArneH
Beider
Aktiv
E-post
Oppdatering; siden folk her inne er så skråsikre på dette med standbylyset, har jeg bestemt meg for å hente tven på verkstedet. Får bare leve med det.
--------------------------------------------------------------------------------
Fikk min PV 600 i helga. Der lyser standby lyset...!
Ellers selges denne nå for 19 995 i elkjøps ordinære butikk.
morsk
Aktiv
E-post
Ser at Elkjøp nå averterer PA60 for 9995.- m\bordstativ.
Mitt spørsmål er om det er noen bildeteknisk forskjell på PA og PV borsett fra at PV kan gjengi høyere oppløsning? Eller sagt på en annen måte, er det noen forskjell på bildekvaliteten ved dagens Tv-sendinger mellom disse to apparatene?
knuhen
Aktiv
E-post
Mye for pengene, naboen har den.
Testvinner i fjor.
Lavere oppløsning enn standard SD sendingene (Pal har i dag 720x576 denne tv-en har 852x480
Typhoon7
Moderator & Hjemmekinoekspert
E-post
Neppe testvinner i fjor år siden den kom i år.
Forgjengeren, PA50, er en meget god TV. Det lille jeg har sett av PA60 er også meget bra.
morsk
Aktiv
E-post
"Typhoon7" skrev:Neppe testvinner i fjor år siden den kom i år.
Forgjengeren, PA50, er en meget god TV. Det lille jeg har sett av PA60 er også meget bra.
Tror jeg anbefaler denne for min gamle far (har allerede PV60 selv)
for med denne prisnedsettelsen må man vel snart kunne snakke om et kupp...?
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
Sammenlignet PV60 og PA60 en gang og PV60 hadde best bilde. Årsaken kan være ulike innstillinger som de hadde. Hadde ikke tid til å kalibrere noe særlig. Ville ikke tro at PA60 er noe dårligere, bortsett fra at den har lavere oppløsning som ikke betyr negativt for SD. Er den like bra, er det i såfall et kupp. Den har jo dessuten HDMI og takler derfor HD fint. Vil ikke bli forundret over at HD på PA60 er bedre enn på mange HD-readye skjermer. Folk i dag er altfor opptatt med oppløsningen.
lenny25
Aktiv
E-post
Dette har vært oppe før men fikk ingen svar. Vet noen om det blir bedre bilde av å koble HDMI-kabel fra pc til Pv600 enn å bruke VGA-inngangen?
LarsLars
Aktiv
E-post
Hva er forskjellen på TH-42PV60 og TH-42PV60E (Panasonic bruker begge betegnelsene når de beskriver PV60'en -->
http://www.panasonic.no/servlet/PB/menu ... index.html)
I tillegg ser jeg at elkjøp har kommet met PV62E som jeg ikke finner på Panasonics hjemmeside - typo eller nye model ? Hva er eventuelt forskjellen.
Takk.
lenny25
Aktiv
E-post
Alle modellene du nevner er prikk like innvendig og utvendig. E står for Europe tror jeg.
LarsLars
Aktiv
E-post
Takk for tilbakemeldingen.
Blir helt tullete av alle disse modellene, blir ikke akkurat noe bedre når samme ting har to nesten like navn. HVORFOR?