bunnfisker
Aktiv
E-post
Grunnet veggmontering har jeg rombofot for PV60 / PV600 til overs i uåpnet emballasje kjøpt fra Amentio. Panasonic art.nr. TY-ST42PX500. Hvis noen har bruk for dette kan de sende meg en PM.
03.11.2006
Foten er nå avhendet.
lenny25
Aktiv
E-post
Lurer på hva slags veggfeste du har. Passer det fint til PV600 også?
bunnfisker
Aktiv
E-post
Original Panasonic TY-WK42X60 kjøpt hos best-buy.com (nettbutikken til Expert) til kr. 1100 inkl. frakt.
Tronee
Aktiv
E-post
Jeg er litt sugen på å kjøpe meg en PV600. Alternativet er å kjøpe PV60, men jeg liker ikke helt utseende på den skjermen, derfor heller det mot 600'en, men i og med at den tross alt er 5000 spenn dyrere så blir jeg litt i tvil.
5000 for design, bedre lyd og SD-mulighet...Hmm.... Klarer ikke helt å avgjøre, derfor håper jeg at noen kan hjelpe meg litt med SD-muligheten. Må nemlig rettferdiggjøre dette ovenfor meg selv
Har forstått det slik at man kan gjøre opptak av TV-sendingen på SD-kortet? Vil det si at det kan erstatte andre opptaksmuligheter VHS/DVD som jeg har? Hvordan blir kvaliteten på de opptakene?
De opptakene jeg gjør er stort sett TV-program som jeg vil se og ikke evt. ta vare på. Kan man da tidsinnstille opptak til SD-kortet, og må evt. skjermen være på?
Mange spørsmål, men jeg bare lurte litt...
knuhen
Aktiv
E-post
Kjøp pv 60
Er ike bra kvalitet på sd kort optaket har jeg lest.
Kjøp heller en skikkelig hd opptaker, eller vent og kjøp en med mpg 4.
Teknikken på tv-ene er akkurat samme,
marduk69
Aktiv
E-post
Da var min PV62EH kommet i heimen . Er svært fornøyd med TV'en så langt . Bestillte den for
14 995:- på Lefdal sin internettside og fikk til min store overaskelse med H -foten i esken ,selv om det står at dette må kjøpes seperat
Vil passe på å advare mot veggstativet de selger på Claes Ohlsson
(
http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=333013).
Vinklingssordningen virker svært dårlig og skrøpelig ,og man får ikke tven til å henge rett på veggen uten en liten framoverhelling.
Fikk heldigvis pengene tilbake for stativet dagen etter...
lenny25
Aktiv
E-post
Har PV600, fikk den for ca. 20.000 på elkjøp nettbutikk. SD-opptak er ubrukelig, men lyden fra PV600 er MEGET bra. I tillegg ser den mer eksklusiv ut. Ville gått for PV600 hvis du har råd.
weinbukk
Aktiv
E-post
Hei
Lurer på en del ting angående THpv62 og PV600 modellene
Har nå endelig bestemt meg for å kjøpe meg en plasma skjerm og panasonic etter mye lesing og spørsmål på diverse fora.
Lurer allikevel fortsatt på noen detaljer.
1) Har fått tilbud på THpv62 med rombefot og ferdig utkjørt for 16500kr
2) Har fått tilbud på THpv600 med vogels veggfeste EFW6325
http://www.vogels.com/detail.asp?issaid ... sflog=true, ferdig utkjørt for 20000 kr.
Ser at noen sier at det dårlige greier å ta opp med SD kortet på pv600 og at teknikken er den samme i begge tv`ene
Er tilbudene gode og eventuellt hvilket tilbud burde jeg gå for??
lenny25
Aktiv
E-post
PV600en min har akkurat blitt hentet av Strax nå. Skal på service pga det røde standbylyset ikke lyser når den står i standby. (har ikke lyst siden jeg fikk den for ca. 2,5 mnd siden). Noen som har erfaringer med disse? Har litt angst for at jeg får den tilbake med riper etc... Satser på at det går bra!
sl500
Aktiv
E-post
He he,unnskyld skal ikke komme her å være kjepphøy på mitt første innlegg.
Men standbay lyset skal IKKE lyse på de siste seriene av pv600,pv60 eller pv 62.
Enten var det England eller EU som har sagt stopp til unødig strømforbruk til standbay lys.
Derfor er de produsert likt for hele Europa.
Lurer litt på hva serviceverkstedet gjør med dette.
Du for holde oss oppdatert men du kan jo ta en tlf til Panasonic Norge
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
Stemmer det som sl500 skriver. Det har jo dessuten blitt tatt opp tidligere i tråden. Sorry, men det er litt morsomt at du har sendt skjermen inn for reparasjon for dette.
Marsellus
Aktiv
E-post
Når det gjelder dette lyset; ikke at jeg henger meg opp i om det funker eller ikke funker, men på min PV60E så lyser standbylyset. Bare så det er sagt.
Det som er mest morsomt med de siste par-tre innleggene her er ikke at stakkaren har sendt TV'en inn til Strax, men at fyren som svarer stakkaren skriver "standbay". God gammel norskengelsk
lenny25
Aktiv
E-post
"sl500" skrev:He he,unnskyld skal ikke komme her å være kjepphøy på mitt første innlegg.
Men standbay lyset skal IKKE lyse på de siste seriene av pv600,pv60 eller pv 62.
Enten var det England eller EU som har sagt stopp til unødig strømforbruk til standbay lys.
Derfor er de produsert likt for hele Europa.
Lurer litt på hva serviceverkstedet gjør med dette.
Du for holde oss oppdatert men du kan jo ta en tlf til Panasonic Norge
Ja, det skal jeg lovet deg at jeg har gjort, flere ganger. Det siste svaret jeg fikk var at dette lyset skulle lyse. Skjønner at jeg muligens har drite på draget her, men det har isåfall panasonic også som gir meg gale opplysninger. Ikke at dette lyset er så forferdelig viktig, men damen irriterte seg over det. Dere er altså sikker på at dette lyset IKKE skal lyse??
ziik
Aktiv
E-post
Hmm, mener lampen lyser på min også, men hva husker vel jeg, min PV60 jo på verksted
Håper den kommer tilbake snart så jeg kan sende den inn igjen for andre gang for så å få pengne til bake
Jeg var født uten noen ting og har meste parten av det igjen.
rhesusminus
Aktiv
E-post
Min lyser i standby den også.
Jeg tror vel at jeg hadde gitt f... i hvis den ikke lyste i standby, så lenge TV-en funker. Hadde ikke risikert transport for så lite.
Hva er det med kvaliteten på tv-er nå om dagen?