ziik
Aktiv
E-post
Dette skjønner jeg ikke! Når jeg ser på animal planet, descovery og national geografic så er bildet så stort at teksten kommer under skjermen! tv`n står på auto format og den har samme størrelse som om den står på zoom 1. Pv60 har jeg.
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
"ziik" skrev:Dette skjønner jeg ikke! Når jeg ser på animal planet, descovery og national geografic så er bildet så stort at teksten kommer under skjermen! tv`n står på auto format og den har samme størrelse som om den står på zoom 1. Pv60 har jeg.
Har du stilt dekoderen til widecreen?
ziik
Aktiv
E-post
"bomholt" skrev:"ziik" skrev:Dette skjønner jeg ikke! Når jeg ser på animal planet, descovery og national geografic så er bildet så stort at teksten kommer under skjermen! tv`n står på auto format og den har samme størrelse som om den står på zoom 1. Pv60 har jeg.
Har du stilt dekoderen til widecreen?
mener du da parabol reciveren? Nei, det visste jeg ikke at jeg måtte gjøre gitt
puckno
Aktiv
E-post
I endel andre land selges ikke PV600 men kun PX600. Enkelte nettbutikker i Sverige har begynt å ta inn denne også.
Noen som kort kan forklare meg hva forskjellene på disse er (den ene kun analog mottaker, mens den andre har både analog og digital mottaker - ikke noe annet?), og hvilken praktisk betydning dette vil ha ifht bruk av TVen i Norge?
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Det har ingen betydning da den digitale mottakeren ikke vil fungere i Norge.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
"Rune" skrev:Det har ingen betydning da den digitale mottakeren ikke vil fungere i Norge.
Hvis man bor på grensen til Sverige, kan man få inn svenske kanaler med den digitale tuneren. Ellers ingen betydning når det digitale bakkenettverket ruller ut i Norge.
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Godt poeng
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
ziik
Aktiv
E-post
Prøver å finne originalt bord til pv60 men finner ikke noen. er det ikke å få tak i? mener sånn bord som man ser til PA50/500 serien som man kan ha dvd og video spiller i.
xuax
Kunnskapsrik
E-post
veldig usikker. Ser at panasonic viser bildet av det sammen med pa60 serien, men ikke med pv serien. Ring +47 67 91 78 00 og hør med dem
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!
"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
ziik
Aktiv
E-post
Leser at den ny plasmaen til Samsung, type PS42Q7H, har 550 milliarder farger i motsettning til PV60 som har 29 milliarder farger! vil det da si at Samsungen knuser pv60 i bilde kvalitet??
knutinh
Hjemmekinoekspert
E-post
"ziik" skrev:Leser at den ny plasmaen til Samsung, type PS42Q7H, har 550 milliarder farger i motsettning til PV60 som har 29 milliarder farger! vil det da si at Samsungen knuser pv60 i bilde kvalitet??
Så lenge det ikke er mulig å kjøpe eller stjele filmer med mer enn noen millioner farger så tror jeg ikke det burde være et stort problem...
-k
ziik
Aktiv
E-post
Noen som har et pent tv bord å anbefale som passer til pv60?
Sinni
Aktiv
E-post
Her er vel det originale tv-bordet til PV60:
http://www.sovida.com/bin/setpage?doc=0 ... g=no&ref=9
Fikk også min PV60 i hus i dag! Meget fornøyd! Ble enda mer imponert enn jeg trodde jeg kom til å bli! Dette til tross for at jeg enda ikke har justert/fininnstilt på noe...
Noen som har noen enkle tips for justering? Har DVE-dvd'en, men har på følelsen kanskje at dette blir for avansert for meg...
ziik
Aktiv
E-post
"Sinni" skrev:Her er vel det originale tv-bordet til PV60:
http://www.sovida.com/bin/setpage?doc=0 ... g=no&ref=9
Fikk også min PV60 i hus i dag! Meget fornøyd! Ble enda mer imponert enn jeg trodde jeg kom til å bli! Dette til tross for at jeg enda ikke har justert/fininnstilt på noe...
Noen som har noen enkle tips for justering? Har DVE-dvd'en, men har på følelsen kanskje at dette blir for avansert for meg...
Holy shit! 5362.- kr for bordet! det er den villeste prisen jeg har sett!!!!!!! for pa50 serien kostet vel et slik bord ca 2500.-kr?
Lord of Moria
Aktiv
E-post
Heisan. Min første post på dette forumet.
Endelig har jeg kastet meg på flatskjermbølgen og gått til innkjøp av en PV60. Ble utrolig impnert av bildet og er mer enn fornøyd med kjøpet.
Etter en runde hos både Elkjøp og Expert fikk jeg til slutt et bordstativ til 1.500,- med på kjøpet. Totalpris for TV+bordstativ 16.995 hos Elkjøp Stormarked i Drammen.