yeach
Aktiv
E-post
Når det gjelder prisen på Elkjøp 16995,- for PV60..
Noen som vet hva elkjøp tar for bordstativ/veggfeste - det ifølge annonsen ikke inkl i pris!?
Evt hvilket stativ/feste bør jeg kjøpe sammen med pv60'n?
Gjerne tips om en av hver..usikker på hva valget faller på enda...
Har lagt av 1stk PV60 - og skal innom å betale imorgen, men greit å få satt den på bordet/hengt den på veggen med en gang...
Edit:
Så like etter jeg skrev dette innlegget at
http://www.vogels.com ble foreslått...får vel ta meg en runde der for å sjekke utvalget!
puckno
Aktiv
E-post
Svar fra kundeservice hos Elkjøp angående PV60:
"Hei og takk for din henvendelse. Beklager, det er ingen av Oslo butikkene som har denne tv lagerført for øyeblikket. Har dessverre ingen dato for når denne tv ankommer butikkene igjen."
Hvis jeg ikke tar helt feil så hadde vel Elkjøp senest mandag en kjempeannonse i Aftenposten Aften med denne tv'en stort slått opp. Aftenposten Aften selges vel stort sett i Oslo-området...
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
Synes det er råtten av Elkjøp å annonsere et produkt som de ikke har inne. Hva oppnår de ved å gjøre dette?
Håper mange av dere benytter dere av annonsegarantien.
nutts
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
Som jeg skrev i en tidligere post når vi diskuterte pris på PV60, det er ikke vanskelig å dumpe prisen når de ikke kan levere varen.
Jeg har riktignok betalt noe mer enn det Elkjøp annonserer pv60 for, men jeg fikk med meg TV hjem samme dag jeg handlet. VM er knall med digitale signaler..
( selvom jeg ikke er fotball interesert i det hele tatt )
Nutt's DVD samling http://home.no/tagstatus/
( under arbeid )
http://www.lmbk.no ( modellbiler )
dejavu
Aktiv
E-post
..med annonsebilaget til en Expert-butikk jeg visste hadde PV60 inne. Det er faktisk en del av dem. Trengte bare vise annonsen, så fikk jeg TV til Elkjøp-pris, dog inkl. bordstand. Konkurrentpris kallte selger det...
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
Msport
Kunnskapsrik
E-post
Siba kunne ikke love å få PV60 inn på en stund.... Gikk derfor til Elkjøp i stede i dag. På fakturaen jeg sitter med ved siden av meg, står det levering 23/6. Varenr er forresten PV62 ser jeg... Selgeren opplyst om at han hadde sjekket opp med leverandør (mente han sa det var leverandør) at denne var på vei inn på fredag. Handlet forøverig på Lørenskog.
Bare å krysse fingre og tær og håpe den kommer før helga.
xuax
Kunnskapsrik
E-post
xuax
Kunnskapsrik
E-post
"nutts" skrev::lol:
Som jeg skrev i en tidligere post når vi diskuterte pris på PV60, det er ikke vanskelig å dumpe prisen når de ikke kan levere varen.
Jeg har riktignok betalt noe mer enn det Elkjøp annonserer pv60 for, men jeg fikk med meg TV hjem samme dag jeg handlet. VM er knall med digitale signaler..
( selvom jeg ikke er fotball interesert i det hele tatt )
Vet om flere som har fått med seg pv62 istedet. Forskjellen er foten og jeg er ganske sikker på at elkjøp sentralt har gitt beskjed om at pv62 gies istedet for pv60.
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!
"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
skandalen
Aktiv
E-post
Var på elkjøp i åsane i Bergen igår. Der hadde de noen pv62 på lager. Den fikk jeg for 16995,- med fot. Det var ikke noe spm om fot, selgeren sa den fulgte med.
puckno
Aktiv
E-post
"bunnfisker" skrev:Var innom nordbydigital.se og der står PV600 til 24.995 SEK (uten fot eller veggfeste) og de påstår at de har den på lager. Med dagens NOK-SEK kurs tilsvarer det ca. 21.200 NOK. Grei nok pris for de som bor innen rimelig avstand til Svinesund.
Spørs hvor fort Elkjøp og de andre senker prisen til tilnærmet "Svensk" nivå.
Nordbydigital.se har også et opplegg for å levere til norge, og sørger for fortolling mm. Siden forrige postering har valutakursen endret seg noe. Jeg sendte en mail til nordby digital for å spørre litt mer rundt garantier, fortolling mm ved kjøp. Fikk bl.a. følgende svar
om garantier og service:
" 2 års nordisk garanti. Du kan benytte garantien i Norge. Forskjellen på Norge og Sverige er reklamasjonstiden som er 5 år i Norge mot 3 år i Sverige.
om tilsending av tv og fortolling ved tilsending til Norge:
"Vi ordner fortolling av tv når vi sender den til deg."
om totalpris inkl moms og frakt:
"Totalpris inkl frakt hjem til deg blir 22000,- nok."
Spørsmål man da sitter igjen med:
- er dette den beste dealen på PV600 som er å oppdrive per nå?
- hvordan skal man verdsette 2 års forskjell i reklamasjonstid?
ziik
Aktiv
E-post
Noen som har sett PA60 ennå og kan si litt om den?
nutts
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
De som får pv60 eller pv62 til 16995 har iværtfall fått MYE tv for pengene.
Jeg har betalt 3 tusen mer, å er skikkelig fornøyd, så da er det bare å løpe å kjøpe for de som ikke har handlet tv enda.
Nutt's DVD samling http://home.no/tagstatus/
( under arbeid )
http://www.lmbk.no ( modellbiler )
dejavu
Aktiv
E-post
"ziik" skrev:Noen som har sett PA60 ennå og kan si litt om den?
Jeg så såvidt på den på Lefdal forleden. Ble der imponert over bildet,og ikke minst prisen. Den sto til 13995...
ziik
Aktiv
E-post
Ringte leftdal på Alna i Oslo og de hadde 5 stk PA60 på lager til 13995 ink fot. Er ikke gal pris dette syntes jeg! Nesten så jeg har lyst til å hive meg i bilen å dra inn å handle:))
Hvis dvd filmer og parabol signaler har en oppløsning på rundt 700*500 så kan vel ikke bilde bli noe bedre på PV60 vel??? eller tar jeg helt feil nå?
Så hva tror Dere, vil man se foroskjell på bildet på pa60 og pv60 ved dvd og parabol?