Logo

Offisiell tråd LG 50PM1MA /42PM1MA

Skriv et svar
21.06.2006 10.51.51 #46 av 80
Postet av: LPM1MA?
"MorpheusT1" skrev:Bestilte min hos Databutikken.com.

Var rimeligst der.
Men sloow kundeservice,Netshop har fått inn et parti men frakt fra Netshop koster nesten 2000 hit til nordnorge.
Databutikken tok 300 kr...Sjønner ikke helt den prisforskjellen.

Det veggstativet jeg linket til kostet bare 400 når jeg bestilte det.
Har steget en del siden da.

Finnes sikkert flust med billige veggstativer hvis du bare leter.

Sjekk Komplett,mpx,netshop,pcutstyr,mamoz,osv...

:D

Benny

300? Koster vel litt mer ? Heller nesten 500
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.06.2006 22.51.54 #47 av 80
Jeg fikk denne for et par uker siden, etter å ha vært offer for den "såkalte" båtbrenningen..

Skjermen fungerer tip-top.. Lager ingen lyd whatsoever der den henger på veggen.. Jeg har koplet til surrounden, og alt ser ut til å fungere perfekt.. Bildet er veldig bra, og det er ikke noen tegn til innbrenning osv.

Det eneste jeg stusser over med denne skjermen er varmen. Skjermen blir veldig varm på veldig kort tid, ikke at det ser ut til å være noe galt med det.. Så det jeg lurte på om noen kunne svare meg på er om dette er helt normalt, eller om jeg bør ta kontakt med forhandleren.. Noen som har hatt liknende erfaringer med tven?

Alt i alt er jeg MEGET fornøyd med denne skjermen jeg kjøpte til 11.300. Vil nesten påstå at du ikke får bedre skjermer under 14k, og den er atpåtil HD klar. Ikke mange som kan flaunte det i samme prisklasse..
27.06.2006 18.20.43 #48 av 80
Postet av: Electra
Min blir det kun ein "lunk" i. Men skal det vere slik at bilde hakker ca 1 cm til venster for så å hakke til høgre igjen? Ser det ikkje så godt på lange avstandar, men eg veit det er der. Såg det var ein annan LG modell som hadde samma problemet.
Mvh
Stian
30.06.2006 22.05.29 #49 av 80
Postet av: Newcastle
Til dere som har denne; merker dere noe til at denne har 8-bit farger og ikke 10 og 12 som Panasonic og Samsung?

Vil gjerne at alt skal være riktig når jeg nå snart skal kjøpe. Tenkte kanskje å gå for Panasonic eller samsung plasma da disse ser ut til å ha best spec, men kan man få noe "like bra" til under 12, så må man nesten bli interessert... :lol:
30.06.2006 22.06.00 #50 av 80
Postet av: Newcastle
Til dere som har denne; merker dere noe til at denne har 8-bit farger og ikke 10 og 12 som Panasonic og Samsung?

Vil gjerne at alt skal være riktig når jeg nå snart skal kjøpe. Tenkte kanskje å gå for Panasonic eller samsung plasma da disse ser ut til å ha best spec, men kan man få noe "like bra" til under 12, så må man nesten bli interessert... :lol:
01.07.2006 00.04.36 #51 av 80
Postet av: MorpheusT1
Har hatt min i et par dager nå og er meget fornøyd,bildet er krystallklart og anbefales på det høyeste.

Var og kikket på en utstilt pv60 her om dagen og syns faktisk bildet er hakket vassere på LG`n.

Hvis du ikke trenger sånt som høytalere og stativ er denne klart et bra valg.

Hilsen Kjempefornøyd :D
03.07.2006 23.42.32 #52 av 80
Postet av: petrucci
Hva er optimal pc-oppløsning for å kjøre filmer for denne skjermen?
tenker meg 1300ogetellerannetx768,men pcen min får bare 1200x768ca?
må man ha eget widescreen skjermkort eller noe?
takk for hjelp
04.07.2006 16.59.54 #53 av 80
Postet av: letterman
Ser at 42PM1MA er billigst på databutikken.com nå. Skal kjøpe med bordstativ, og da blir det faktisk ca tusen kroner billigere enn f.eks. komplett.no. Men databutikken.com har ikke skjermen på lager og ingen dato for estimert lagerankomst står oppført. Noen som har erfaringer med slike bestillingsvarer på databutikken.com. Hvor lang tid må jeg vente? Og hvor mye koster det omtrent i frakt til døra?

Leste for øvrig horoskopet mitt i avisa da jeg kjedet meg tidligere i dag. Der stod det at økonomien min er bedre enn jeg tror. Hm.. Kanskje jeg skal kjøpe Panasonic PV60 likevel....

Også litt skeptisk til å kjøpe skjerm jeg ikke har sett selv, men det er vel fortsatt INGEN i Oslo/Akershus-området som har 42PM1MA i butikk?
04.07.2006 20.16.21 #54 av 80
"letterman" skrev:Ser at 42PM1MA er billigst på databutikken.com nå. Skal kjøpe med bordstativ, og da blir det faktisk ca tusen kroner billigere enn f.eks. komplett.no. Men databutikken.com har ikke skjermen på lager og ingen dato for estimert lagerankomst står oppført. Noen som har erfaringer med slike bestillingsvarer på databutikken.com. Hvor lang tid må jeg vente? Og hvor mye koster det omtrent i frakt til døra?

Leste for øvrig horoskopet mitt i avisa da jeg kjedet meg tidligere i dag. Der stod det at økonomien min er bedre enn jeg tror. Hm.. Kanskje jeg skal kjøpe Panasonic PV60 likevel....

Også litt skeptisk til å kjøpe skjerm jeg ikke har sett selv, men det er vel fortsatt INGEN i Oslo/Akershus-området som har 42PM1MA i butikk?

Hei,

Jeg vil ikke anbefale å bestille hos Databutikken,supporten er elendig og
det er vanskelig å få svar på mail hos dem.
Har også hatt dårlige erfaringer med dem før,blant annet med retur av defekte varer,garanti osv.
Har lest mye dårlig om dem på Hw.no forumet også.
Hadde TV`n på bestilling der ca en måned før jeg avbestilte.
Ble også veldig usikker på hvordan de hadde tenkt å sende tv`n,siden posten ikke tar pakker på over 30 kilo og frakten for tv`n ble bare 400 kr.

Så jeg avbestilte tv`n og bestilte den hos Netshop.no,knallsevice men litt dyr levering.
Men til gjengjeld fikk jeg knall oppfølging og tv`n levert på døra under en uke etter bestilling.

Benny
04.07.2006 20.41.53 #55 av 80
Hos databutikken.com:

Skjerm (11056) + stativ (1469) = 12 525 kroner

Hos netshop.no:

Skjerm (12250) + stativ (1850) = 14 100 kroner

Det er en ganske betydelig prisforskjell, og om netshop.no i tillegg har dyr frakt så tror jeg at jeg står over og heller tar sjansen på databutikken.com.

Har handlet en del PC-utstyr på databutikken.com tidligere uten problemer.
04.07.2006 20.51.18 #56 av 80
Prisforskjellen er stor ja...

Men etter en måneds ventetid mistet jeg tålmodigheten og bestilte der den var inne.

Onlinebutikken har stativet til 1 369.- forresten ;)

http://www.onlinebutikken.no/PartDetail ... 36169;r:pg

Har bestilt et par ganger der,god service og rask levering.

Benny
04.07.2006 21.39.31 #57 av 80
Fant ut at de får inn skjermen 8. juli på Digihome.no til 11 924 kroner. Det er bare 3-4 dager til. Står på nettsidene at den har PIP, men det stemmer vel ikke?

http://digihome.no/PartDetail.aspx?q=c:100270;gr:4;p:848736

De selger også stativet til akseptable 1433 kroner, kommer inn 13. juli. Tilsammen = 13 357, et sted midt i mellom databutikken og netshop prismessig.
06.07.2006 14.40.49 #58 av 80
Postet av: Hooligan79
Har betillt meg LG 42PM1MA og får den imorgen.. Noen som har den som kan forklare meg hvor tilkoblingene sitter? Må gjøre klar kabelkanal og diverse..
06.07.2006 21.32.14 #59 av 80
Postet av: Electra
Tilkoblingane ligger under bak tven.
Mvh
Stian
06.07.2006 22.41.48 #60 av 80
Er det noen som har kjøpt skjermen og bruker bordstativ istedenfor å henge på vegg? Hvordan ser det ut? Hva er høyden mellom bord og der skjermen starter? (lurer på om jeg får plass til senterhøytaleren min mellom)
Skriv et svar