Hei!
Fikk min HD-E1 i dag. Sammen med Onkyo 605'en, 32" LCD HD-ready og dynaBel anlegget så var det rett og slett hårreisende lyd og bilde, alt til sin pris og klasse selvfølgelig. Er fornøyd bunn i grunn, er ikke personen som legger merke til det andre entusiaster legger merke til muligens...
Vel, veldig bra ja, sett bort fra litt knoting med de oppdateringene og greier, siden jeg har trådløst nett i etasjen over, USB mottaker på PC'en nede i stua, og nettverkskabel deretter til DVD spilleren. Virker nesten som DVD spilleren ikke tok seg tid til å vente litt på signaler, da jeg pinga den greit med PC'en. Endte opp med at jeg tok med meg spillern opp å bare kjørte den rett i routeren oppe, sammen med en fin reise-TV før jeg tok den ned igjen ferdig updated. Bra jeg har en datakyndig bror som kan tolke hva alle forkortelser, feilmeldinger og greier betyr i dataverden.
En ting til jeg sleit med er at når jeg kjørte Shooter i noen minutter så stoppa den helt å spille, hengte seg rett og slett. Måtte bare slå den av. Deretter ville den ikke spille av Hulken (No disc feilmelding), det var vel derfor vi starta med å kjøre oppgraderinger på den. Nettop sett Troy nå, den starta likens som Shooter, hengte seg etter 8 minutter, men den kom seg til slutt når jeg fikk hoppa litt frem og tilbake i kaptiler. Noen som har opplevd lignende på sin spiller? Uansett så fikk jeg sett ferdig filmen, har ikke testet på andre filmer enda, håper da virkelig det ikke skal være slik.
Når det kommer til støy, brukervennlighet og den omtalte ventinga er jeg veldig fornøyd. Hører omtrent ikke spilleren suse og gå, veldig enkelt for hvermannsen å sette opp innstillinger etc. Noen sekunder responstid på at ting skal "gå" med tanke på oppstart å greier bryr meg midt i ræva, det har jeg tid til i hvertfall. Synes det ikke er noen ulempe med spilleren.
Det var min egen lille erfaring med spilleren, den er absolut verdt pengene ihvertfall. Fikk ståpels i mange scener grunnet lyd og bilde, like it alot
E inte bara bara laga movi, må ha rett lait, rett sound, krispy sorroundsound
onkyo 605 | dynabel dy7250 | XTZ 99 W10.16 | toshiba hd-e1 | samsung bd-p1500 | samsung le46a856 | xbox 360 | htpc