tc
Aktiv
E-post
AV2 har ikke RGB, så prøv å koble dvd-spilleren til AV1/AV3. Eller få dvd-spilleren til å sende ut s-video eller kompositt.
tc
Aktiv
E-post
"Mr. Panasonic" skrev:Jeg mistenker at butikkene tar pris på foten avhengig av hviket tilbud de har på tvn. kjøp pv60 på tilbud hos elkjøp nå til 15995 men kjøp foten et annet sted..... da sparer du penger!
Har allerede kjøpt tven på elkjøp. De hadde et spesialtilbud på tven for 15.000. Så de prøvde nok å tjene det tilbake på foten. Synes likevel det var dyrt med 2000 for foten. Skulle nok kjøpt den h-foten på nettet for 600, men tv bordet er bare 75 cm bredt. Ser nok litt teit ut med føttene stikkende ut på siden
Johnny Boy
Aktiv
E-post
Kjøpte rombefoten separat hos elkjøp for 995,-. Synes ikke det var så værst pris.
poppy
Aktiv
E-post
Først tilbake til mitt tidligere problem med defekt lyd via digital dekoder.
Resonerte meg til at feilen måtte sitte i scart ledning mellom dig.dekoder og HD-DVD. Byttet ut denne med en monster scartkabel og lyden var tilbake i høyre høytaler.
Du får H-fot på expert majorstua til 495,-
clinton
Aktiv
E-post
For og spørre på en annen måte da..Hvilke oppløsning må jeg ha for og få dekket mest mulig av skjermen når den er koblet til pc?
Er det mulig og få den til og dekke hele?
Johnny Boy
Aktiv
E-post
" For å spørre på en annen måte"...enn hva da?
Uansett, 1024 x 768 blir oppløsningen du er ute etter.
Johnny Denon
Aktiv
E-post
OOooooooOOOooo! Innlegg 666!
Har lyst på en jeg åsså!
- Assumption is the mother of all FUCK UPS!
okaarre
Aktiv
E-post
"tc" skrev:AV2 har ikke RGB, så prøv å koble dvd-spilleren til AV1/AV3. Eller få dvd-spilleren til å sende ut s-video eller kompositt.
Nyttet ikke til av1/av3 heller. Jeg var nede på Elkjøp og lånte med meg en god kabel der for å teste om det evt. er min kabel det er noe gale med. Ingenting skjedde... Så sa en selger at dvd-spilleren er stilt inn på video (signal), og dette stemte. Stilte til RGB som anbefalt, men ingenting skjedde nå heller. Fortsatt svart hvit bilder på filmer.
Har forresten Pioneer DV-535 spiller.
Whats is wrong?
mhjo
Aktiv
E-post
lenny25
Aktiv
E-post
Har noen prøvd å koble pc til via HDMI-inngangen? Må jeg kjøpe en konverter mellom DVI og HDMI (har DVI-utgang på pcen) Jada, jeg bruker VGA men vil prøve HDMI også.
clinton
Aktiv
E-post
jeg bruker en dvi/hdmi kabel mellom pc og tv. de får du kjøpt alle steder der de selger hdmi kabler.Er veldig fornøyd med bilde,men no har ikke jeg prøvd vga da. bruker oppløsning 1216x680
panther
Aktiv
E-post
Noen som har peiling på hvor man kan få kjøpt dreibar fot til 40" PV60?
TY-ST42PX500W bordstativ (rombeformet) er ifølge panasonic utgått.
Muligens noen butikker som har noen igjen?
bart24
Aktiv
E-post
har nå i d siste lagt merke til at kanalnummeret vises så mye legnre en før ved kanalskifte... samme ved overgang av inganger også...
slår jeg på component ingangen for eks så kommer component opp med hvit tekst og sort ramme bak seg. som altid. men nå går det de vanlige sekundene så forsvinner det sorte bakgrunsramen og den hvite teksten str der nærmere et halvt minutt.... det samme skjer vist jeg forandrer volum etc! når volum baren forsviner så kommer kanalnr\ingangsnavn opp igjen og blir stående en evighet...
hadde et par dager det var iorden igjen før det kom tilbake denne uka. men vis det er noe jeg har trykt på så tas tips gjærne imot.
er det noen som har vært bortig dette?
morsk
Aktiv
E-post
"panther" skrev:Noen som har peiling på hvor man kan få kjøpt dreibar fot til 40" PV60?
TY-ST42PX500W bordstativ (rombeformet) er ifølge panasonic utgått.
Muligens noen butikker som har noen igjen?
Det rombeformede stativet som jeg kjøpte på Elkjøp sammen med PV62 denne uka heter nå TY-ST42PX600W og kostet kr 1500,-