mhjo
Aktiv
E-post
PANASONIC ANNOUNCES ITS FIRST HIGH DEFINITION BLU-RAY DISC PLAYER’S AVAILABILITY, PRICING
NEW YORK CITY, NY (March 28, 2006) – Panasonic Consumer Electronics Company today announced the upcoming availability of the company’s first Blu-ray Disc player, the DMP-BD10, available this September. .....
.......The introduction of the DMP-BD10 is timed to coincide with Panasonic’s release of its first 1080p Plasma TVs this fall, which can make full use of Blu-ray’s high definition entertainment capabilities.
----------------
I'll be back..
øivindo
Aktiv
E-post
"mhjo" skrev:PANASONIC ANNOUNCES ITS FIRST HIGH DEFINITION BLU-RAY DISC PLAYER’S AVAILABILITY, PRICING
NEW YORK CITY, NY (March 28, 2006) – Panasonic Consumer Electronics Company today announced the upcoming availability of the company’s first Blu-ray Disc player, the DMP-BD10, available this September. .....
.......The introduction of the DMP-BD10 is timed to coincide with Panasonic’s release of its first 1080p Plasma TVs this fall, which can make full use of Blu-ray’s high definition entertainment capabilities.
----------------
I'll be back..
Vil det si at Panasonic kommer med ny Plasma?
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
Dette er en plasma som er 50" eller større (husker ikke sikkert). Prisen blir nok skyhøy.
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
mhjo
Aktiv
E-post
Tipper at til høsten vil det etterhvert dukke opp et klistremerke på LCD og plasmaer som sier "1080p".....
Jeg for min del returnerer PV60'en og satser på en "PV65" i september (som har 1080p). Vil ikke kjøpe en plasma nå som ikke oppfyller de nye dvd spec'en 100%.
Ha det så lenge.
M
øivindo
Aktiv
E-post
"mhjo" skrev:Tipper at til høsten vil det etterhvert dukke opp et klistremerke på LCD og plasmaer som sier "1080p".....
Jeg for min del returnerer PV60'en og satser på en "PV65" i september (som har 1080p). Vil ikke kjøpe en plasma nå som ikke oppfyller de nye dvd spec'en 100%.
Ha det så lenge.
M
Trur ikke disse kommer for til neste år rundt denne tiden.
Men som sagt det kommer alltid noe nytt og bedre
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
"mhjo" skrev:Tipper at til høsten vil det etterhvert dukke opp et klistremerke på LCD og plasmaer som sier "1080p".....
Ha det så lenge.
M
PV65? Hvor har du det fra? Skal du ha en 1080p skjerm i en grei prisklasse må du nok ned i størrelse og over på LCD. 1080p plasmaene som Pioneer og Panasonic kommer med til høsten kommer til koste 80k og mer. Det er også som jeg nevnte at 1080p skjermer er ikke bare postivt. På vanlige TV sendinger vil bildene bli dårligere. Blue-Ray og HD-DVD viser også bilder i 720p og 1080i. Det gjør at du kan velge, men det er riktig at de også har 1080p. Skal du bruke skjermen bare til Blue-ray, skjønner jeg at du ønsker en skjerm med full HD oppløsning. Skal skjermen også brukes til TV ville ikke jeg ha kjøpt en skjerm med så høy oppløsning. Det går lenge til flertaller at TV stasjonene vil vise HD og det blir ikke 1080p med det første. 1080p på TV er nok veldig lenge til p.g.a båndbredden dette krever. Mitt råd er at du går for PV60 eller PV600 og kjøper ny 1080p skjerm om 10 år. Da er det nok mer aktuelt.
mhjo
Aktiv
E-post
Takk til "Meget kunnskapsrik" for utfyllende info. Skal gruble litt over helgen...
Ja, jeg bruker tv 80% til dvd, så det er derfor jeg har hengt meg litt opp i dvd-spec.
"65" var noe jeg fant på som navn på høst - modellen....Sjønner?
øivindo
Aktiv
E-post
Kan ikke si med 100% sikkerhet, men TH42PV60 kommer muligens til Elkjøp
Stormarked Tromsø i slutten av mai mnd. Vil anta at prisen vil ligge på ca
18995,-
Hei! fikk denne fra informasjon elkjøp.Vær OBS på antatt pris.
Kommer tilbake med mere info når jeg får vite mere.
mhjo
Aktiv
E-post
Fikk min for 19990 på El-kjøp + 8m monster komponent kabel til 1/2 pris.
øivindo
Aktiv
E-post
"mhjo" skrev:Fikk min for 19990 på El-kjøp + 8m monster komponent kabel til 1/2 pris.
var det med H-fot?
er spent på hva internettprisen på elkjøp blir på PV60 bruker å ligge litt under butikkpris
mhjo
Aktiv
E-post
Foten kom i tillegg. Det var H. Den er stygg.
bjet
Aktiv
E-post
"øivindo" skrev:"mhjo" skrev:Fikk min for 19990 på El-kjøp + 8m monster komponent kabel til 1/2 pris.
var det med H-fot?
er spent på hva internettprisen på elkjøp blir på PV60 bruker å ligge litt under butikkpris
Har nå endelig tatt skrittet ut og bestemt meg for 42PX600 (inkl dig tuner og fot). Bestilling er sendt til Sverige og forventet levering i juni til en pris på litt i overkant 21.000 alt etter dagsformen på valutakursen SEK. Til slik en bra pris gjør det ikke noe at jeg sannsynligvis ikke får så veldig nytte av den digitale tuneren.
øivindo
Aktiv
E-post
"mhjo" skrev:Foten kom i tillegg. Det var H. Den er stygg.
Ja den er stygg. man fiffer tven opp med rombefoten istedet
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
Har nå endelig tatt skrittet ut og bestemt meg for 42PX600 (inkl dig tuner og fot). Bestilling er sendt til Sverige og forventet levering i juni til en pris på litt i overkant 21.000 alt etter dagsformen på valutakursen SEK. Til slik en bra pris gjør det ikke noe at jeg sannsynligvis ikke får så veldig nytte av den digitale tuneren.
Er det fyndborsen du har bestilt den fra? Er det bare den digitale tuneren som utgjør forskjellen på PX600 og PV600?